На тази тема е посветен „Денят на Бернайс“ 2020, който Българско дружество за връзки с обществеността ще отбележи с поредица от онлайн събития

На 20 и 21 ноември 2020г за седма поредна година Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) ще отбележи с поредица от инициативи Денят на Бернайс, посветен на рождението на един от основателите на PR професията, Едуард Бернайс.

Тази година темата на Денят на Бернайс е „Изгубени в превода: PR-и и журналисти по пътя към чиста информационна среда”. Избраната тема цели дискусия по процесите и промените, през които минава професията на комуникационния експерт, нуждата от спазване на етичните норми и непрекъснато издигане на професионалните стандарти. Тя е провокирана от разбирането, че журналисти и PR-и са призвани да работят за осветяване на обществено значимите процеси и подобряването на публичния диалог в настоящата променена среда.

Изгубени в превода: PR-и и журналисти по пътя към чиста информационна среда

Програмата на Денят на Бернайс 2020 включва:

20 ноември, петък:

  • Академичен омнибус;

  • Студентски конкурс „Като Бернайс“ за студенти, изучаващи комуникации, със задание - представяне на комуникационна кампания на тема „Кание Уест – кандидат-президент на САЩ“;

  • Обучение за студенти и членове на БДВО на тема „Как ефективно да общуваме с медиите“, с лектори Теодора Енчева, журналист в bTV и Ружа Загорска, изпълнителен директор на Site Media.

21 ноември, събота:

  • Кръгла маса/дискусия с участието на водещи журналисти и PR специалисти, на която ще бъдат обсъдени темите: PR-ът - начин на (зло)употреба, журналистът - войнът на (не)свободното слово, политикът - платеният глас на народа, PR-и и журналисти в търсене на истината - този неясен обект на желанието, етиката в PR-а и етиката в журналистиката, и др.

  • Награждаване на най-добрите участници в студентския конкурс.

Събитието има за цел да фокусира вниманието върху най-новите практики и бъдещето на професията на комуникационните експерти, и да ангажира PR практици, журналисти, представители на академичната общност, студенти и хора от бизнеса в диалог за актуалните за състоянието на публичните комуникации теми.

Следете сайта http://bdvo.org/ и страницата на БДВО във фейсбук https://www.facebook.com/BulgarianPRAssociation/, където ще бъдат представени участниците в дискусията на 21 ноември, ще бъде публикувана информация за студентския конкурс и важни детайли как може да станете част от онлайн инициативите.

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...