1487637Близо 5000 души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Стартът на първия етап на инициативата беше на 4 юни и продължи до 14 юни. В този етап потребителите посочваха предпочитаната от тях марка в падащото меню от предварително селектираните 35 категории. Този кръг отличи Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, съобразно потребителския вот. Класацията се провежда за десета поредна година. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu, след предварителна регистрация.
По повод 10 години класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” организаторите подготвят книга „Мисия: Любима Марка”. В нея ще бъдат събрани историите на успеха на онези марки, които печелят любовта и сърцата на потребителите, историите на успешните брандове.

В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са Grant’s, Tullamore DEW, Beluga, J&B, Jim Beam и Мастика Пещерска. Любимите БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са: Pirin Spring, Хисар, Бачково, Михалково, Минерална вода „Княжевска” и AQUA DALIA трапезна вода. Предпочитаните Топ 6 марки КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ са: Spetema, VERGNANO, Tchibo, чай Биопрограма, Baristo и Pellini. Продължаващите във втори етап ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ са: ядки Кронос, ядки Детелина, чипс Ruffles, солети Златна Добруджа, чипс Doritos и Ядки Вуйчо Ваньо.

Топ 6 продукти в ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ са: бонбони Черноморец, Ментина, локум и халва „Сладки времена”, Лукчета, Лимонови резанки и вафли Чайка. В Топ 6 МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават Тандем, Кен, Compass, КФМ, пиле Градус и Орехите. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия етап ще бъде между Harmonica, Боженци, кисело мляко БИЛЛА, БОР ЧВОР, Родопея и Верея. Сред най-предпочитаните МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ са: майонеза Краси, сосове Краси, Олинеза, сосове Barilla, Дерони и Първомай. А в БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ продължават Harmonica, Dragon, Fitness Микс Класик „Детелина”, dm Bio, био храни „Моравско село” и домашна лютеница „Хорцето БИО”.

Сред предпочитаните Топ 6 брандове в сектор КОЗМЕТИКА са: Balea, Refan, Bio-Oil, Bilka, Rexona и Dove. Продължаващите марки в БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА са: Alteya Organics, SO'BiOetic, Weleda, Refan, Revive Snails Extract и Doliva. В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА в Топ 6 предпочитани марки на българския потребител са: Bioderma, Eau Thermale Avéne, Skincode, SVR, Pharma Hyaluron и Alpecin. В категория БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА в Топ 6 продължават Sebamed, Weleda, Mustela, Baby Dove, babylove и ABCDerm. А в БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ във втори кръг отиват брандовете Ganchev, Colief, Water Wipes, Dr.Theiss Sensibel Нахткерцен, Mama & baby и Osmoforce. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове в първи етап събраха Infiniti, Peugeot, Shevrolet, Seat, KIA и Alfa Romeo. А в Топ 6 в категория БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА остават Елдоминвест, Tesy, Diplomat, Gorenje, Samsung и Bosch.

Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ на българския потребител са: HAPPY BAR&GRILL, Spaghetti Kitchen, Mr Pizza, Ciccione Panini Bar&Bakery, SubWay и Пицария Виктория. От УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ най-предпочитани са: mail.bg, alergii.com, focus-news.net, cross.bg, MoitePari.bg и АБВ Поща. В Топ 6 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ са отличени NOVA, bTV, KINO NOVA, Bulgaria on air, БНТ 1 и 24 Kitchen. Най-слушаните РАДИА у нас са: радио Витоша, БГ Радио, Magic FM, NOVA NEWS, Radio Fresh и радио Фокус. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат Армеец, SDI Застрахователен брокер, Дженерали, БУЛСТРАД ЖИВОТ, Уника и Тотал Инс – Застрахователен брокер.

Продължаващите брандове в категория БЪЛГАРСКА МАРКА са: Refan, Credissimo, Bilka, Alteya Organics, Техномаркет и Tesy. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ в първи етап са отличени Лукчета, HAPPY BAR&GRILL, Майонеза Краси, ядки Детелина, минерална вода Хисар и Захарни заводи. В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ потребителите са предпочели във втори етап да продължат No Spa, Xyzal, Zyrtec, Magne B6, Есенциале Форте и NUROFEN. А в Топ 6 на ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ остават Doppelherz, Магне Б6 Лека нощ, Прополки, Ехинацея, Омега-3 и Шуслерови соли.

Продължаващите БАНКИ във втори кръг са Fibank, Пощенска Банка, Банка ДСК, ОББ, Уникредит Булбанк и Райфайзен Банк. А топ 6 на предпочитаните ФИНТЕХ КОМПАНИ са: Easy Credit, Credissimo, Vivus, Profi Credit, Paysafe и Viva Credit. Сред най-харесваните ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ се нареждат Apolonia Resort, Био хотел Моравско село - Предела, Zornica Sands, Victoria Palace, СПА Комплекс „Боровец Хилс” и Ваканционен Клуб „Реденка”. От ТЪРГОВСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ най-много гласове са събрали Serdika Cеnter, Park Center, Sofia Ring Mall, Bulgaria Mall, Mall Veliko Tarnovo и Grand Mall Varna. А сред най-посещаваните ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ са LIDL, BILLA, Kaufland, dm, Lilly Drogerie и Техномаркет.

Надпреварата в ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ поведоха: technomarket.bg, twiggyshop.bg, vivre.bg, farmhopping.com, zoya.bg и shop.biohotel-bg.com - био магазин Моравско село. В отрасъл IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ потребителите са изпратили във втори кръг SAP, Hewlett Packard Enterprise Company, NaXex Technological Divelopment, Matrix Global, Software Group и VMWare. Следва категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ, в която във втори етап продължават LIDL, Fibank, BILLA, Kaufland, Tesy и Credissimo. А сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат Samsung, Tesy, Refan, Happy Bar & Grill, Credissimo и Fibank. В сектор ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ в Топ 6 продължават Coccolino, Cif, Domestos, Omo, Cilit Bang и Calgon.

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (втори) етап на инициативата стартира на 18 юни и ще продължи до 24 юни. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 35 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове. Гласуването във втори и трети кръг от класацията ще се потвърждава чрез линк, който всеки участник ще получи на електронната си поща. Непотвърдените гласове няма да се зачитат.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...