Съотношението цена-качество е водещо за тях при избора на коледни подаръци

Това показва проучване на Offerista Group Bulgaria, проведено в периода 11-19 октомври 2021 г. сред 1,384 респонденти в онлайн анкета в популярната платформа за дигитални брошури Broshura.bg. Целта на проучването е да разбере какви са плановете за пазаруване на българите през предстоящия празничен сезон.

Близо 37% от потребителите планират да изхарчат между 201 лв. и 400 лв., като повече от половината анкетирани (близо 56% от тях) твърдят, че бюджетът им за коледни покупки тази година е приблизително същият като миналата и предпочитат да заплащат в брой

При избора на коледни подаръци най-голямо значение за участниците в запитването има съотношението цена-качество: потребителите търсят добри стоки на достъпни цени.

За коледни предложения участниците в анкетата научават най-вече от онлайн източници - сайта и мобилното приложение на Broshura.bg, официални уебсайтове на различни магазини, социални мрежи.

Това още веднъж показва колко важно е бизнесът да залага на мулти-канален подход при комуникацията на своите предложения. Диверсификацията на рекламните канали е не само ключ към достигане до максимална част от потребителите в таргет аудиторията. А и ефективен метод за ограничаване риска от зависимост към определен канал в случай на непредвидени обстоятелства (като масовото прекъсване на Facebook/Instagram/WhatsApp, което се случи по-рано през октомври тази година).

Малко над 30% от анкетираните пазаруват коледните подаръци през целия декември, докато близо 24% изчакват коледните намаления да започнат.

Топ 3 категории продукти, от които анкетираните планират покупки са: 

● дрехи, обувки, аксесоари, спортни стоки; 
● декорация и други продукти за дома; 
● храни и напитки.

Вижте пълните резултати от проучването тук.

Цитирането на проучването или на части от него не е разрешено, без да се посочва източника, а именно – Offerista Group Bulgaria, онлайн проучване в Broshura.bg.

Вижте още: