Стартира приемът на проекти за участие в PR Приз 2019 Influencing the InfluencersДеветнадесетото издание на конкурсащеотличи постиженията на гилдията, повлияли обществото през изминалата година

Стартира деветнадесетото издание на най-дългогодишния конкурсв сферата на връзките с обществеността – PRПриз 2019. Състезанието традиционно отличава най-добрите кампании на фирми, медии и публичен сектор за комуникация на корпоративни новини, продукти и услуги, каузи и събития. Срокът за подаване на заявки е 30 април. Официалната церемония по награждаването ще се проведе през месец май. 

“Разширяваме категорията, позната досега като „Имиджмейкинг” с възможността в нея да бъдат представени проекти, реализирани в партньорство или изцяло от лидери на мнения в социалните медии.”, коментира Илияна Захариева, Председател на УС на БДВО. “Знаем, че инфлуенсър маркетингът беше във фокуса на комуникационните специалисти в цял свят през последните две години и вярвам, че колегите ще представят най-добрите си кампании и инициативи в сегмента. В категорията продължават да попадат и политическият имидж, изграждането на репутация и личният ПР.”

И тази година в конкурса ще бъдат отличени „Комуникационна агенция“ и „Вътрешен комуникационен отдел“ на годината. Кандидатите в тези категории ще бъдат оценявани от журито по специално разработени критерии за кандидатстване, като „Значими кампании и проекти“, „Резултати и постижения“, „Екип“ и др. 

По традиция PR Приз ще получат още най-добрите “Корпоративна комуникационна кампания”, „Кампания за устойчиво развитие/ корпоративна социална отговорност“, „Комуникационен проект в неправителствения сектор“, „Комуникационен проект в публичния сектор“, „Проект за вътрешни комуникации“, „Комуникационен проект за продукт или услуга“, „Специално събитие“, „Комуникационен проект на медия“, „Кризисни комуникации“, „Дигитална кампания или проект“, „Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding“. Категорията за студентски проекти се заменя с конкурса за стипендията на името на проф. Петев.  

Общо 14-те конкурсни категории ще бъдат журирани от водещи комуникационни специалисти с различни профили. В седмицата преди официалната церемония ще се проведат откритите представяния, на които кандидатите за престижните призове ще защитават публично проектите си. Церемонията по награждаването ще се проведепрез месец май 2019 г. На нея ще бъде обявен и стипендиантът на конкурса на името на проф. Петев.  

Заявките за участие могат да се подават на интернет страницата на БДВО тук:  http://bdvo.org/pr-приз-2019/ до 30април включително.

 

Важнидати:

  • §5 април – 30 април 2019 г. – срок за подаване на проектите;
  • §10, 11 и 12 май 2019 г. - публично представяне на проектите;
  • §май 2019 г. – церемония за обявяване на победителите.

 

Пълният регламент на конкурса и онлайн заявка за участие са публикувани тук.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...