Крайният срок за заявяване на участие в студентското състезание е 6 февруари
Започна записването за 10-ото юбилейно издание на студентското състезание „Рекламна академия“. Платформата за заявяване на участие вече е отворена и ще бъде активна до 6 февруари 2023 г.
„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
„Рекламна академия“ е не просто един образователен проект, който поднася много знания и развива умения, а сцена за среща на цялата комуникационна индустрия. Среща, в която студенти, рекламодатели и агенции работят заедно, опознават се, формират разбирането си за бъдещето на тази индустрия. За своите 10 сезона „Рекламна академия“ се превърна в сцена за студентите, за които рекламата е призвание. Сцена, на която като истински актьори студентите влизат в различни роли, забавляват се, развиват таланта си и дават максимума от своите възможности“, споделя доц. д-р Кристиян Постаджиян, заместник-ректор по учебната дейност в НБУ.
Инициативата се провежда под мотото „Практиката е най-добрият учител“, която ще обедини в реализацията на общи проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България. ,,Рекламна академия“ събира хората с цел както кариерно развитие, така и личностно.
„Тази инициатива е чудесен пример за дългогодишно и блестящо сътрудничество между университет и бизнес. Освен знания, практически опит и реални казуси „Рекламна академия“ предоставя безценна възможност да бъде усетен духът и ритъмът на нашата професия. Със своя синтезиран и иновативен формат този студентски конкурс създава атмосфера, която завладява и вдъхновява бъдещите професионалисти. Всъщност голяма част от участниците и победителите в „Рекламна академия“ вече са водещи специалисти, които днес изграждат професионалния облик на комуникационната индустрия в България“, споделя Чавдар Кенаров, председател на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
„Рекламна академия“ 2023 ще се проведе в рамките на 5 дни – от 13 до 17 февруари, на територията на Нов български университет. Участие ще имат възможност да вземат приблизително 200 студенти, които ще се състезават в 20 отбора. Всеки отбор ще има на разположение за сътрудничество и насоки един ментор рекламодател и двама ментори – представители на комуникационни агенции. През първите девет сезона в ,,Рекламна академия“ са участвали 1701 студенти, а тази година за първи път ще вземат участие и чуждестранни студенти – от Дания, Гърция, Франция и Германия.
„Тристранният проект на НБУ, БАР и БАКА „Рекламна академия“ се наложи като един от най-значимите проекти, свързващи бизнеса и студентите по реклама и маркетинг. За рекламодателите той носи значителна полза, защото помага за ориентирана към практиката подготовка, открива талантите и ги мотивира да се реализират в България, което помага за стабилизиране на трудовия пазар“, споделя д-р Росен Мисов, изпълнителен директор на Българската асоциация на рекламодателите (БАР).
„Рекламна академия“ 2023 ще стартира с лекционна част на 13 февруари в Аулата на НБУ. Практическите сесии ще се състоят от 13 февруари до 16 февруари в специализирани зали за екипна работа в НБУ. В практическата част ще имат възможност да участват студенти след първа година на обучение в бакалавърски програми, както и студенти от магистърски програми. Добре дошли да се присъединят ще бъдат и студенти от други висши училища, като за тях ще е необходимо да заплатят такса от 75 лв., придружена от вдъхновение за работа.
Презентациите на готовите стратегии, обратната връзка от експертното жури и награждаването ще се състоят отново в Аулата на НБУ на 16 и 17 февруари. Подробна информация относно програмата на ,,Рекламна академия“ 2023 може да намерите ТУК.