Българската компания TESY получи две отличия от годишните бизнес награди на b2b Media, които бяха раздадени за четвърта поредна година. Наградите се присъждат на компании с иновативно мислене и подход към бизнеса. По време на церемонията медията отпразнува и своята 10 годишнина на пазара.
TESY заслужи второто място в категория „Иновативна компания на годината“ за разработването на приложението tesyCloud, което позволява на потребителите да управляват от дистанция през интернет своите конвектори и бойлери от TESY Smart семейството.
Иновативният Modeco Cloud, умният бойлер на TESY, пък получи трето място в категорията Технологична иновация на годината.
„Принципът за иновация е кардинално заложен в мисията и целите на TESY, което допринася за формиране на конкурентни предимства на продукта, като неговата уникалност, повишаване на качеството и функционалността му и подобряване на дизайна. Най-иновативните продукти на TESY – последните модели отоплителни уреди и електрически бойлери, могат да се контролират през Интернет, чрез приложението tesyCloud или през mytesy.com. Благодарение на него, потребителите имат възможност да управляват своя уред от всяка точка на света“, допълниха от TESY.
В края на изминалата седмица компаниятабеше отличена и по време на 19-то издание на рекламния фестивал ФАРА (Фестивал на асоциацията на комуникационните агенции в България).
Кампанията на TESY - TESY Air Index, която имаше за цел да промотира грижата на компанията за опазването на чистотата на въздуха и да подкрепи продажбите на електрически конвектори, беше номинирана в раздел‚ Уебсайтове, Микросайтове и Мобилни приложения и взе бронзовото отличие.
Това са поредните признания, които TESY получава за иновативните си продукти, след като компанията беше отличена с първо място в категория „Качество на стоките“ от престижните Forbes Business Awards през 2017 г., както и с наградата True Leader на ICAP.