1484599Американски университет в България (АУБ) получи признание за иновативната си кампания в сферата на маркетинг комуникациите – SMARTVERSITY.

На 10тото юбилейно издание на Годишните награди на B2B медиа, АУБ грабна приз в категорията „Иновация в сферата на маркетинг и връзки с обществеността“.

Това е второто отличие на АУБ за концепцията SMARTVERSITY, след приза в наградите на Българска Асоцияция на ПР Агенциите БАПРА през май.

От есента на 2017 година American University in Bulgaria стана SMARTVERSITY – англоезичната концепция /предвид профила на ВУЗа/ стъпва на основните образователни ценности на университета

-       Интелигентни хора / Smart People

-       Интелигентно „утре“ / Smart Tomorrow

-       Интелигентен учебен процес / Smart learning

Със своята система на обучение liberal arts, университетът дава възможност на млади хора от цял свят да преминат през повече от една дисциплина и определят точната за тях специалност дори в края на втората година. Какъвто и да е изборът на специалност – задължително се взимат предмети от различни академични направления.

Комуникацията на университета е иновативна не само на думи – АУБ лансира първото у нас VR приложение за университет, прави конкурси в социалната мрежа SnapChat, общува с младото поколение с видеоманифести.

„За нас да бъдем иновативни е мисия, а не еднократно действие – споделя Албена Кехайова, ръководител „Маркетинг и ПР“ в АУБ – и получените награди за нашия нов стил на комуникация ни показват, че сме на прав път! В Американския университет се стремим да бъдем иновативни във всичко – в самия учебенпроцес, както и във формата и съдържанието на наташа комуникация към настоящи и бъдещи студенти“.

1484599-1 

Вижте още:

На 5 август 2022 г. Обединена българска банка (ОББ), част от белгийската финансова група KBC, и Националният гаранционен фонд (НГФ), част от групата на Българската...