Синя приказка за грижатаТримата любими актьори Захари Бахаров, Юлиан Вергов и Владо Карамазов прочетоха забавни истории, създадени от авторите и феновете на „Пощенска кутия за приказки“, под надслов „Синя приказка за грижата“.

Това се случи по време на специално събитие, по случай представянето на двете нови продуктови серии на марката NIVEA. Новото и в двете категории е, че се основават на грижовната формула на емблематичния крем в синята кутийка.

Домакин на събитието беше чаровната Гери Турийска, която представи двете продуктови серии на марката.

Серията продукти за почистване на лице на NIVEA Crème Care съдържа 3 продукта: почистващо мляко, лосион за измиване на лицето и мокри кърпички.

Ефективното действие на тези продукти се корени в равновесието между дълбоко почистване и нежна грижа, в резултат на което кожата е почистена и нежна.

Синя приказка за грижатаРеволюционната формула, вдъхновена от най-добрите съставки на над 100-годишния крем в синя кутийка NIVEA Crème, съдържа юсерит, който подсилва естествената бариера на кожата, и пантенол, който подпомага процесите на регенерацията й.

Другата нова продуктова серия са дезодорантите NIVEA Protect & Care, които са разработени във вариант за мъже и жени. Ефективната формула предпазва кожата от изпотяване за 48 часа в три различни опаковки: спрей, рол-он и стик, благодарение на които потребителите няма нужда повече да правят компромис между защита и грижа.

Серията NIVEA Protect & Care има вариант и за господата. Формулата на дезодорантите е разработена според нуждите на мъжката кожа. Дезодорантите NIVEA MEN Protect & Care притежават деликатен аромат и защитават кожата от нежелани раздразнения.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...