„Аз карам велосипед – последвай ме!“Целта на ежегодната кампания, организирана от велосипеди Sprint, Shockblaze и Ferrini е насърчаване на колоезденето в градската среда и популяризирането на здравословния начин на живот и придвижване.

DJ Мартен и поп изпълнителката Прея са първите посланици на велосипед на кампанията за тази година. Общо седем обичани и популярни български личности ще дадат личeн пример с подкрепата си за каузата. Те записаха своите истории с велосипед, за да вдъхновят повече хора да превърнат карането на колело в ежедневие през летните месеци. Историите им може да гледате на www.azkaram.eu.

Освен новите лица на 2016 година, кампанията продължава да бъде подкрепяна и от останалите 31-а личности, взели участие в предишните издания през 2014 и 2015 година.

Първата и най-голяма инициатива, с която ще стартира кампанията са двете паралелни велошествия в София и Пловдив на 10 април. Шествието в столицата се организира съвместно със Столична община и посолството на кралство Нидерландия. Самото велошествие е и част от Европейския велофестивал, организиран от посолствата на Нидерландия в столиците на страните членки от ЕС.

През месец април и май жителите и гостите на пет български града, ще могат да видят лицата на кампанията и техните послания по време на открита изложба.

По същото време всички любители на активния начин на живот ще могат да се включат и в безплатни тестове на велосипеди, които ще се проведат в следните градове:

София (9 и 10 април) в Южен парк
Бургас (16 и 17 април) в Експозиционен център „флора Бургас“
Варна (23 и 24 април) в Морска градина Варна
Пловдив (14 и 15 май) на Гребна база Пловдив

Повече за самата кампания може да откриете на www.azkaram.eu или във Фейсбук на „Аз карам велосипед, последвай ме“.

* b2b Media е медиен партньор на събитието.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...