„ДВЕ ОБИКОЛКИ НА ПАРКА“ – една забавна комедия за любовта, самотата и вторите шансове! В първата част, актьорът Леон (Георги Къркеланов) и полицайката Маргарет (Полина Недкова) се срещат случайно, но зад техните забавни сблъсъци се крият дълбоки ...
Филмът „Духовното огледало на християнския Несебър“ на Българската национална телевизия от поредицата „Туризъм.БГ“ спечели четири награди на три престижни международни кинофестивала в Бразилия, Грузия и Португалия.В третото издание на ...
Ново планинско състезание Hut Hop Race се организира на 9 ноември на Витоша. То съчетава придвижването в планината с елементи на ориентиране по карта с помощта на всякакви навигационни средства. Организатори на инициативата са Кирил Николов "Дизела", ...
Благодарение на направеното дарение 20 деца на възраст 3-4 години ще получат пълноценна храна по време на целодневната грижа за тях в Център „МИР“ – Самоков Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп подкрепи с 10 000 лв. проекта на Фондация „Здраве и ...
Едва 13,5% от българските жени посочват, че са добре запознати със заболяването рак на гърдата. Именно затова кампанията “Времето е живот” на Novartis България продължава да генерира уникално и достоверно съдържание от водещи специалисти в областта ...
В „Нашият бизнес е смъртта“ с риск за живота си двама разследващи журналисти разкриват историята и тайните на паравоенната група от 2013 г. насам.„Нашият бизнес е смъртта“ е яркото заглавие на задълбочено, сензационно разследване за историята и ...
Бурни, продължителни аплаузи получи Софийската филхармония на своя дебют в престижната концертна зала Концертгебау в Амстердам. Водени от маестро Найден Тодоров филхармониците представиха Концерт за цигулка „The Butterfly Lovers“ от Чен Ганг/Хе ...
На конференцията eCA Conference Scale UP 2024 ще се разгледат най-новите тенденции и предизвикателства през годината.Електронната търговия отбелязва стабилен растеж през 2024 г., като България не прави изключение. Пазарът в страната се очаква да достигне ...
От днес до 27 октомври клиентите на компанията могат да подкрепят социално значими проекти, докато пазаруват. Zа всеки касов бон от извършена покупка в магазин на Lidl в цялата страна компанията дарява по 5 стотинки. По този начин клиентите на смарт ...
Lidl се ангажира да постигне нулеви нетни емисии до 2050 г. въз основа на нови амбициозни климатични цели във веригата си за доставки. По този начин Lidl отново задълбочава значително ангажимента си към устойчивите бизнес практики и опазването на ...