Топ лектори ще дискутират облачните решения на престоящия Cloud Forum 2017 – на 30 март в Новотел София.

Клауд технологиите създават нови възможности, а компаниите, които се дигитализират, се нареждат сред най-конкурентноспособните.

Преминаването към Облака се превръща от въпрос „Защо“ във въпрос „Кога“.


Сложността на достигането до клиентите в дигиталното пространство се увеличава, а бизнесите търсят все повече начини да инвестират в решения, които ще автоматизират процесите във фирмата. Всички играчи на пазара се опитват да бъдат на гребена на новите технологии и категорично се насочват към облачните услуги.

Cloud Forum 2017 ще разкрие възприятията, очакванията и най-добрите практики в сферата на облачните технологии.

Събитието ще събере доставчици на услуги, телеком оператори, бизнеси и ИКТ специалисти, които ще обсъдят ключовите промени на пазара на облачните услуги.

Cloud Forum Bulgaria 2017 се организира от b2b Media.

Събитието ще привлече широк кръг от заинтересовани страни, лидери в сферата, информационни, технологични и изпълнителни директори, мениджъри на проекти, програмни лидери...

Ще се дискутират широк кръг от облачни услуги и решения:

- Достъп до информация от множество локации - решения за облачната интеграция;

- Как пазарът прогресира към Облака и какви са бариерите пред облачната адаптация;
 
- Управление на сигурността в Облака и рискове от изтичане на конфиденциална информация;
 
- Бизнес в Облака – гледната точка на потребителите срещу тази на доставчиците;
 
- Диференцирани облачни услуги и подобряване нивото на продуктивност;
 
- Облачни иновации, нови концепции;
 
- Добри практики: примери от бизнеса.

Сайт на събитието: https://cloud.b2bmedia.bg

За контакти:
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
0897 885408.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...