Поляк спечели първия етап в Обиколката на БългарияНа 28.07.2020 г. се проведе първият етап на 67-мата Международна колоездачна обиколка на България с генералното спонсорство на ДЗИ, дружеството с най-дълга история и опит на българския застрахователен пазар. Полякът Алан Банашек (Mazowsze Serce Polski) спечели 128-километровия етап между София и Пазарджик. Това е първа професионална победа в кариерата на 22-годишния състезател.
Банашек надделя на спринт над сънародника си Патрик Стош от тима на Voster. Трети се нареди британецът Рийс Ууд от Holdsworth-Zappi. “Много се радвам за победата, етапът беше труден с много атаки, горещо време и висока скорост. В последните 20 километра един мой съотборник успя да се откъсне и това ни позволи да съхраним сили за финала. В него имах перфектно извеждане и трябваше просто да се раздам за последните 250 метра”, каза Банашек.

Той финишира с време от 2 часа и 48 минути и средна скорост над 45 километра в час. След първия етап Алан Банашек е и новият носител на жълтата фланелка, която му бе връчена от Борис Паличев, изпълнителен директор „Финанси и риск“ на ДЗИ.

Първият етап донесе и първото отпадане в състезанието. Колоездачът на “Хемус Троян” Денис Дянков падна и счупи ключицата си, след което беше откаран в болница.
Носител на зелената фланелка е Мартин Влчак (Dukla Banska Bystrica). Фланелката за най-добър катерач облече италианецът Давиде Бауче от (Gallina Colosio). Той събра осем точки на двете премийни височини в етапа. Лидер в класацията до 23 години е Рийс Ууд от Holdsworth-Zappi.

В сряда е вторият етап в 67-мата Обиколка на България - 131 километра между Пазарджик и Пловдив. В него колоездачите ще преминат и височина от първа категория.

Поляк спечели първия етап в Обиколката на България

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...