Целта на събитието е да повиши нивото на бранша като покаже добрите практики за развитие на електронна търговия в страната
На 3-ти април т. г. в Интер Ескпо Център ще се състои първият конгрес за онлайн търговия в България – eCommCongress. Събитието се организира от EventsBakery и ще се стреми да събере на едно място всички, заинтересовани от перспективите на този бизнес. Целта на конгреса ще бъде да повиши нивото в бранша, като покаже добрите практики в развиването електронна търговия.
На eCommCongress ще бъдат дадени примери и препоръки как онлайн търговците да повишат ефективността си, да привлекат нови клиенти и да изградят лоялни такива като печелят повече; как търговците с физически обекти да използват наличните ресурси, за да увеличат печалбите си като продават и онлайн, и да достигат до още повече клиенти, независимо къде живеят те и в колко часа биха искали да си пазаруват; как клиентите да правят изгодни за тях онлайн поръчки като същевременно пестят време, пари и имат комфорта да пазаруват от желаното от тях място и свобода на избора.
Един от лекторите на събитието ще бъде Спас Сливков – изпълнителен директор на OLX.bg, част от медийната група Naspers, която оперира в 107 страни по света. Той ще сподели добри практики за добри продажбие онлайн с минимална финансова инвестиция. Лектори ще бъдат още Ева Вучева – директор корпоративно развитие на ЦИЕ Fashion Days Group; Георги Мирчев, който се занимава активно с проучването и интегрирането на най-добрите практики и методологии за развиване на онлайн бизнес; Стефан Чорбанов – съосновател на Stenik, една от водещите уеб агенции за разработка на интернет магазини в България; Огнян Младенов – един от водещите експерти по оптимизация за търсещи машини; Георги Христулев ще говори за е-mail маркетинг и как да превръщаме всеки клиент, „влязал“ в онлайн магазина ни, в лоялен; Никола Романов, който е успял за 8 месеца да обработи поръчки за 100 000$, при това без да има собствен онлайн магазин; Огнян Лахчев – част от екипа на eMag, професионалист в развитието на Marketplace платформите в глобален мащаб и мобилна търговия, която се очаква в близко бъдеще да доминира онлайн каналите за продажба; Василена Вълчанова – маркетинг мениджър на Ozone, тя ще разкаже как да обгрижваме своите клиенти, за да се завърнат.
Освен семинарна част, събитието ще има и изложение със свободен вход за посетители. Посредством него всички фирми и доставчици на онлайн услуги ще се срещнат с желаещите да правят онлайн бизнес. Сред тях ще бъдат и представители на Комисията за защита на потребителите. Експерти ще отговорят на въпроси и ще дават съвети за успешно развиване на онлайн търговия, съобразено със закона и потребителите.
Събитието се осъществява със спонсорската подкрепа на:
Summer Cart, Shopex и Easy Ads.
Медийни партньори:
B2Blessons, ИА Klassa, 9academy, Emailinvest, Slides.bg, SocialEvo и M3 College.
На 3-ти април т. г. в Интер Ескпо Център ще се състои първият конгрес за онлайн търговия в България – eCommCongress. Събитието се организира от EventsBakery и ще се стреми да събере на едно място всички, заинтересовани от перспективите на този бизнес. Целта на конгреса ще бъде да повиши нивото в бранша, като покаже добрите практики в развиването електронна търговия.
На eCommCongress ще бъдат дадени примери и препоръки как онлайн търговците да повишат ефективността си, да привлекат нови клиенти и да изградят лоялни такива като печелят повече; как търговците с физически обекти да използват наличните ресурси, за да увеличат печалбите си като продават и онлайн, и да достигат до още повече клиенти, независимо къде живеят те и в колко часа биха искали да си пазаруват; как клиентите да правят изгодни за тях онлайн поръчки като същевременно пестят време, пари и имат комфорта да пазаруват от желаното от тях място и свобода на избора.
Един от лекторите на събитието ще бъде Спас Сливков – изпълнителен директор на OLX.bg, част от медийната група Naspers, която оперира в 107 страни по света. Той ще сподели добри практики за добри продажбие онлайн с минимална финансова инвестиция. Лектори ще бъдат още Ева Вучева – директор корпоративно развитие на ЦИЕ Fashion Days Group; Георги Мирчев, който се занимава активно с проучването и интегрирането на най-добрите практики и методологии за развиване на онлайн бизнес; Стефан Чорбанов – съосновател на Stenik, една от водещите уеб агенции за разработка на интернет магазини в България; Огнян Младенов – един от водещите експерти по оптимизация за търсещи машини; Георги Христулев ще говори за е-mail маркетинг и как да превръщаме всеки клиент, „влязал“ в онлайн магазина ни, в лоялен; Никола Романов, който е успял за 8 месеца да обработи поръчки за 100 000$, при това без да има собствен онлайн магазин; Огнян Лахчев – част от екипа на eMag, професионалист в развитието на Marketplace платформите в глобален мащаб и мобилна търговия, която се очаква в близко бъдеще да доминира онлайн каналите за продажба; Василена Вълчанова – маркетинг мениджър на Ozone, тя ще разкаже как да обгрижваме своите клиенти, за да се завърнат.
Освен семинарна част, събитието ще има и изложение със свободен вход за посетители. Посредством него всички фирми и доставчици на онлайн услуги ще се срещнат с желаещите да правят онлайн бизнес. Сред тях ще бъдат и представители на Комисията за защита на потребителите. Експерти ще отговорят на въпроси и ще дават съвети за успешно развиване на онлайн търговия, съобразено със закона и потребителите.
Събитието се осъществява със спонсорската подкрепа на:
Summer Cart, Shopex и Easy Ads.
Медийни партньори:
B2Blessons, ИА Klassa, 9academy, Emailinvest, Slides.bg, SocialEvo и M3 College.