Започна кандидатстването за Employer Branding Awards 2021Компаниите в България отново влизат в битка за титлата "Успешен работодател". Тези отличия са за иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR, особено във времена на пандемия и бизнес предизвикателства.

2020 година донесе много промени и за служителите, и за работодателите. Водещите компании осъзнават факта, че са необходими нови стратегии за привличане и ангажиране на хората. Те знаят, че трябва да осигурят растеж, независимо от трудностите.

Създаването на положителна нагласа сред служителите към марката, за която работят изисква същата степен на фокус, грижа и допълнителни усилия, която отдавна се прилага при ефективното управление на различни утвърдени брандове - продукти или услуги. С нарастването на огромния интерес към брандинга на работодателите в световен мащаб в призовете тази година ще се търсят новите подходи и иновативните стратегии за employer branding.

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд!

Кандидатстването е в периода 6 януари - 7 февруари 2021 г.

Церемонията по официалното награждаване ще е на 12 февруари.

Отличията ще бъдат връчени онлайн, но в събитието ще участват професионалисти, официални гости, медии и жури.

Внимателно подбраните членове на журито гарантират безпристрастното оценяване на кандидатите.

Основните категории включват:


Employer Brand Leader of the Year

Награда за лидери в компанията, които успешно са допринесли за връзката между лидерството и изпълнението на HR стратегиите и проектите за привличане и управление на таланти.


Employer Branding PR Campaign

Награда за реализирана кампания, в която чрез средствата на ПР са били постигнати цели за повишаване имиджа на работодателската марка и за привличане и управление на таланти.

Employer Branding Video

Награда за видео, което промотира работодателския бранд или комуникира стратегии и кампании на бизнеса, свързани с постигане на HR целите на компанията.


Employer Branding Innovation
 (in Pandemic Times)

Иновативни подходи, които са дали положителен резултат за изпълнение на стратегиите по отношение налагането на работодателската марка и привличането и задържането на таланти.


Employer Branding Idea
(in Pandemic Times)

Идея, която ще подпомогне компанията в изпълнението на нейните стратегически HR и employer branding цели. (Възможно е все още да не е реализирана)


Employer Branding Project
(in Pandemic Times)

Реализирани проекти със стратегически подход към employer branding и с перспектива за успешно привличане, управление и задържане на таланти.


Innovation in Talent Management
(in Pandemic Times)

Иновативни подходи към управлението на талантите.


Innovation in Talent Education

Иновативни подходи към обучението на талантите.


Employer of the Year

Компания, която е успяла да реализира повече от един проект и е разработил цялостна стратегия за employer branding с перспектива за успешно привличане, управление и задържане на таланти.


HR Strategy of the Year
(in Pandemic Times)

Награда за HR-стратегии, които определят успешното развитие на компанията в условията на съвременната бизнес среда.


HR Technology of the Year

Награда за технологии, които донасят повече ефективност и осигуряват софтуерни решения за автоматизиране на процесите в контекста на управлението на талантите и успешното администриране.

Повече за събитието и кандидатстването вижте на:

https://talents.b2bmedia.bg


Започна кандидатстването за Employer Branding Awards 2021

 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...