А1 спечели четири отличия на b2b Media Awards Компанията получи две първи и две втори места от престижния конкурс

А1 получи поредно признание за своя иновативен подход и приноса си към обществото по време на престижните b2bMediaAwards. Компанията триумфира в категориите „Инвеститор с визия” и „Иновация в маркетинга и ПР сферата”, и се нареди на второ място в „Технологична иновация на годината” и „Бизнес проект на годината”. 

„Изключително горда съм, че усилията, които полагаме, не остават незабелязани. Последните резултати от проучването на „Еделман Тръст Барометър”2018 г. показват, че 72% от хората вярват на компаниите, в които работят, а технологиите остават секторът с най-голямо доверие (75%). Това е двойно признание, но и голяма отговорност за компании като нашата и ние се стараем да оправдаем очакванията всеки ден. Като технологична компания, осъзнаваме ролята си за повишаване доверието на обществото към технологиите и работим непрекъснато за това да ги направим достъпни, удобни и полезни.”, сподели по време на церемонията Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1.

Първото място в категорията „Инвеститор с визия” бе присъдено на А1 за цялостния процес по ребрандинга на компанията през миналата година. Промяната беше свързана не само с въвеждането на нова визуална идентичност, а и с нов подход в обслужването на клиентите, с предлагането на нови, иновативни услуги и стартирането на нови социалноотговорни проекти. Доказателство за постиженията на компанията е и поддържането на стабилен ръст във финансовите показатели вече трета година.

Потвърждение за успешното ребрандиране е и първото място в категория „Иновация в маркетинга и ПР сферата” за специалния подход в комуникационно отношение. Новият бранд беше представен с мащабна рекламна кампания, серия от традиционни и нетрадиционни материали в медиите, публикации в социалните мрежи, специални събития и редица инициативи, чрез които компанията успя да достигне до всички целеви групи и да наложи новия бранд А1. За кратък период от време новото име стана разпознаваемо за всеки в България.

 Корпоративният ребрандинг на А1 заслужи и второ място в категорията „Бизнес проект на годината”, като с основен принос за това признание са новите продукти и услуги, които станаха част от портфолиото на компанията. Само в рамките на година А1 представи собствена марка смартфон A1 Smart N9, добави MAX Sport 3 и MAX Sport 4 към вече съществуващите си спортни канали, разработи собствена музикална платформа А1 Xplore Music, стартира финансовите услугиA1Walletи А1 Кредитна карта, навлезе в електронните спортове с A1 Gaming Leagueи продължи да работи за дигитализацията на българския бизнес с развитието на своите дигитални услуги


Още едно доказателство за усилията на А1, насочени към дигитализация на бизнеса у нас, е и второто място в категорията „Технологична иновация на годината” за услугата A1 SecurityCloud. Нейното използване гарантира съответствие на българските компании с изискванията на GDPR и предлага цялостно решение за информационна сигурност, предназначено за бизнес клиенти от всички сегменти. С A1 SecurityCloudбизнесът в България може да разчита на високотехнологично решение, предоставено на принципа „софтуер като услуга” с месечни плащания без необходимост от значителна инвестиция в инфраструктура и софтуерни лицензи.  

Признание за А1

С отличията от конкурса на b2bMedia, броят на наградите, които А1 получи за своята успешна трансформация, вече надхвърля 30. Александър Димитров, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на А1, бе избран за „Мениджър на годината 2018” в най-престижния конкурс за мениджърски постижения в България. Впоследствие той бе удостоен и с приза „Мистър Икономика 2018” в конкурса „Мистър и Мисис Икономика”. А1 бе обявена за №1 в сектора на телекомуникациите от класацията Superbrands, а услугите А1 Wallet и A1 Smart Home триумфираха в своите категории в надпреварата „Продукт на годината”.

b2bMediaAwards

Петото издание на конкурса b2bMediaAwardsотличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално - отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати. Журито даде своята оценка по критерии като устойчиво и иновативно поведение, оригиналност на идеите, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на продуктите, и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани. Тази година отличията в над 20 категории си поделиха компании с иновативни, креативни и социално-отговорни проекти от различни сектори у нас.

А1 спечели четири отличия на b2b Media Awards  

 

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...