Системата е внедрена от българския клон на Schneider Electric и осигурява ефективност за всички включени обекти, независимо от геолокацията
ELUS International, водещ доставчик на технологични и ИИ-базирани решения за бизнес процеси и потребителско преживяване, внедри цялостно решение за управление на центрове за данни от Schneider Electric, което осигурява общ подход при наличието на различно оборудване и на множество локации в целия свят.
Основно предизвикателство за TELUS е, че центровете за данни са разположени в осем държави на различни континенти, като целта е на всички локации да се постигне оптимална вътрешна атмосфера, която гарантира безупречна работа на оборудването и съответно, сигурност на данните. Всичко това трябва да се постигне и при оптимизиран разход на енергия и гарантираност на непрекъсваемото захранване.
„TELUS International си партнира с Шнайдер от години. Внедрихме Data Center Expert and Data Center Advisor услугата през 2020.“ Каза Александър Дурсев, Глобален Дейта Център Мениджър в TELUS International. „Тогава решението все още не беше пълно и интегрирано, тъй като искахме да опитаме функционалностите и да усетим ефекта, преди да направим следващи стъпки. Разбра се, крайната ни цел беше да намерим подходяща мониторинг система, която да удовлетвори нуждите на цялата компания“.
Внедряването на цялостното решение протича на две фази през 2021 и 2022 година. В крайния си вид изградената система дава видимост на най-важните показатели като температура, влага, сензори за теч, електрическа консумация и т.н., на глобално ниво. Налични са всички необходими аларми и нотификации, като към днешна дата са обхванати 8 отделни локации с общо над 200 свързани устройства, които се наблюдават в реално време.
„Проектът беше възложен и осъществен в България, независимо от факта, че и двете компании имат клонове в множество държави.“, сподели Мария Накова, сегментен лидер в направлението за изграждане на умни сгради в Schneider Electric. „В случая имаме осем различни локации и всяка от тях е можело да бъде предпочетена за изграждането на системата за цялостно управление. Изборът падна на местния екип заради бързата и компетентна реакция, което за нас е повод за гордост.“, допълни още тя.
„Екипът на Schneider осигури първокласно обслужване и подкрепа както по отношение на хардуера, така и по отношение на софтуера. Помощ определено е нужна при избора на най-подходящите продукти, тъй като портфолиото е много голямо. Точните нужди се идентифицират в диалога и консултациите са изключително ценни, за да се определи най-подходящото решение. В настоящия контекст е много важна и всяка енергийна оптимизация. Цялостният резултат, който постигнахме, ни дава стабилност и перспектива за надграждане“, посочва още Александър Дурсев.