Дроксик празнува своя 10ти рожден ден!

На 5 септември 2022, българската дигитална компания Дроксик навърши 10 години от създаването си.

За 10 години Дроксик успява да разшири екипа си до 70 човека и да отвори офиси освен в България и в Сърбия, Великобритания и Германия. Компанията се разраства постепенно и търсим свежи попълнения с технически знания и опит. Тук можете да следите отворените ни позиции.

Дроксик специализира основно в сферата на уеб и мобилните услуги. Бизнесът има шанс да се докосне до много различни сегменти и мащабни проекти. Това, което отличава компанията, от останалите в бранша, е умението да се превърне в доверен и дългосрочен партньор на нашите клиенти, доставяйки проектите с безупречно отношение и качество.

От основаването си до днешна дата Дроксик има над 300 реализирани проекта в Европа и САЩ за над 100 клиенти. Проектите варират в различни сектори, включително Аutomotive, IoT, Digital Engagement и още други.

Благодарение на техническата си експертиза и умения, Дроксик постига добри бизнес резултати за световноизвестни брандове. Някои от тях са BMW, CNN, British Airways, Triumph, Raiffeisen, Volvo, Heineken, GASAG AG, Delivery Hero, Viessmann, Grohe и много други.

В резултат на усилията и добрите технически познания на програмистите и инженерите, Дроксик успява да се превърне в надежден и дългосрочен партньор и да се разрастне до най-различни точки на света.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...