Experian е компания, която задава стандарт за предоставянето на технологични решения, базирани на анализ на данни, а сега го прави и с новия си офис, който официално отвори врати.
Сградата се нарича Space Tower и се откроява със своята модерна обстановка, площ от близо 12 000 кв. м., но най-вече със сертификата за „Лидер в енергийния и екологичния дизайн“. Новият офис в София е израз на целенасочените усилия на Experian да инвестира и преобразява ключови региони по света.
“Ние помагаме на многоорганизации, включително наголеми банки, бързо да вземат правилните решения, използвайки нашия софтуер и бази данни. Непрестанно инвестираме в технологичната архитектура и в нашите служители, в техните знания и умения. Същевременно внедряваме иновации и допринасяме за налагането на нови стандарти в индустрията в условия на бързо променяща се бизнес среда,“ съобщи Джим Фик, изпълнителен директор „Global Operations“ в Experian.
Space Tower се намира на бул. „Цариградско шосе“ 86, София, и е част от бързо развиващия се клъстер от офис сгради, търговски и експозиционни площи в района. Тя е проектирана така, че да бъде удобно и модерно бизнес пространство за всичките над 1000 служители на Experian,като същевременно покрива най-високите стандарти на пазара.
За целенасочените си усилия към създаването на отлична работна обстановка, изграждането на единна корпоративна култура и утвърдени практики в сферата на човешките ресурси, Experian България беше отличена като “Top Employer”за България за 2019г. от Top Employers’ Institute. „В стремежа си да развива таланти на местно ниво през 2016 г. Experian заедно със Софийския университет създадохме магистърска програма по „Иконометрия и икономическо моделиране“, каза Петър Бънков, изпълнителен директор на Experian България.
В България компанията е добре позната със своята обществена дейност, както и с двата си двугодишни проекта съвместно с Фондацията за социална промяна и включване (ФСПВ), както и с Фондация „Конкордия България“. В тези начинания компанията е не само спонсор, но и активен партньор, чиито служители взимат участие в различни програми за подпомагане и образоване на младежи в неравностойно положение.
Experian България отваря врати през 2004 г. Към момента местните екипи отговарят за разработването на част от ключовите продукти, а офисът разполага и с голяма част от глобалния аналитичен капацитет на компанията.
“Екипът в България е изключително важен за развитието на бизнеса ни на глобално ниво. Основен фокус за нас е установяването на среда за непрекъснато усъвършенстване както на работните процеси, така и на уменията и знанията на нашите служители. Що се отнася до високото ниво на обслужване на клиентите – няма по-добър критерий за добре свършена работа от обратната връзка от доволните клиента.“, коментира Дейвид Палмиери, ръководител на “Global Business Services”в Experian.