Нов цялостен изкуствен интелект навлиза в системите за управление на бизнеса

Той се нарича Copilot и може да поема изпълнението на рутинни задачи, да прави резюмета от срещи и дори да създава съдържание.

Софтуерната компания Microsoft представи първия в света изкуствен интелект (AI), цялостно интегриран едновременно както с ERP системите, така и със CRM решения на компанията от семейството Microsoft Dynamics 365. Той се нарича Copilot и предоставя интерактивна помощ при извършването на различни бизнес дейности – от продажби, през обслужване и маркетинг, до веригата за доставки. Базиран е на най-новите разработки в областта на машинното самообучение и комуникацията на естествен език.

„Благодарение на вградения си изкуствен интелект, Microsoft Dynamics 365 Copilot помага за по-бързото създаване на идеи и съдържание, както и за увеличаване производителността на труда във всички направления на бизнеса. Умният софтуер поема изпълнението на рутинните повтарящи се задачи и ускорява осезаемо работния процес. Той може също да отговаря на имейли, да прави резюмета на срещи, проведени в Microsoft Teams, да създава описания на продукти и да извършва други отнемащи време задачи“ - споделя Даниела Димова, маркетинг мениджър на консултантската компания Тим ВИЖЪН България, която има дългогодишен опит от внедряването на CRM и ERP системи в България и в чужбина.

Като част от ERP системите от семейството Microsoft Dynamics 365, новият AI помощник може да асистира в подготовката на продуктови описания, които да бъдат публикувани в онлайн магазини, както и да помага в управлението на веригата на доставките. Нещо повече – той може да помага за идентифициране на рискове, произтичащи от различни климатични условия, финансови или геополитически проблеми, които могат да засегнат конкретни доставчици и да причинят прекъсване или забавяне на определени доставки.

При работата на CRM приложенията на Microsoft, новият изкуствен интелект може да съдейства за съкращаване на времето, влагано в повтарящи се административни задачи, да подобри комуникацията и обслужването на клиентите, както и да реагира своевременно на променящите се пазарни условия. Наред с това Copilot е в състояние да генерира предложения за отговори на мейли и провеждане на срещи, както и да създава записки за проведени онлайн разговори, засегнатите в тях теми, въпроси, срокове и нужда от обратна информация. В областта на клиентското обслужване, новото приложение може значително да ускори намирането и споделянето на информация, свързана с клиентски запитвания през различни комуникационни канали като мейл и чат.

В областта на маркетинга AI помощникът съдейства за по-лесното и пълноценно използване на натрупаните данни за клиентите, по-доброто сегментиране и генерирането на уникално съдържание за провеждане на успешни имейл кампании.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...