Иновативни технологии на Samsung ще вдъхновяват младежите да се насладят истински на забавните и вълнуващи моменти на Нанкин 2014 чрез спорт и музика

Samsung Electronics, световният олимпийски партньор в категорията „Оборудване за безжични комуникации”, обяви своята маркетингова кампания – “Live the Beats, Love the Games” ("Изживей ритъма, обичай игрите") – за Младежките олимпийски игри в Нанкин 2014. Кампанията представлява част от обширния принос на Samsung към олимпийското движение и обединява продължителните усилия на компанията за осигуряване на възможности за по-добро изживяване на Олимпийските игри чрез своята смартфон технология.

Кампанията на Samsung за Нанкин 2014 е специално създадена по начин, който да ангажира днешните младежи с насладата от истинския спорт и музика по всяко време и навсякъде – откривайки уникалните характеристики на Galaxy S5. Кампанията има за цел да обедини млади хора от целия свят и от всички сфери на живота чрез споделената им страст за спорт и музика, тъй като и двете имат силата да провокират младежкия потенциал. Музиката е в основата на младежката култура и играе важна роля в подобряването на тяхната социализация и творческо себе изразяване.
 
 „Като дългогодишен партньор на Олимпийските игри сме щастливи да осигурим най-новата ни смартфон технология за Младежките олимпийски игри в Нанкин 2014. Амбицията на Samsung за Нанкин е да разпространи олимпийския дух сред днешните младежи чрез спорт и музика, както и чрез интерактивни дигитални изживявания.” – каза Йонгхи Ли, изпълнителен вицепрезидент, Mobile Marketing, IT & Mobile Division, Samsung Electronics – „Нашите технологии, вдъхновени от хората, са идеалният спътник за младите хора по целия свят като ги насърчават да преследват своите страсти, да насочат творческите си способности и да следват мечтите си”.

По време на Нанкин 2014 Samsung ще разпространи вълнението на Младежкия олимпийски дух сред феновете по целия свят чрез различни забавни и вълнуващи програми. Още през юли феновете ще имат възможност да се насладят на музикални изпълнения с популярни артисти, които ще вдъхновят креативността и ще свържат младите хора по целия свят. В допълнение, Samsung Mobilers ще се впуснат в пътуване до пет града в Китай, използвайки Galaxy S5 за улавянето и споделянето на летните изживявания, както никога преди. Samsung ще си сътрудничи и с Международния олимпийски комитет (МОК) за програмата „Млади посланици и млади репортери”, като им предоставя Galaxy устройства за комуникация на ключова информация с младите спортисти, състезаващи се по време на Игрите, напълно наслаждавайки се на всички вълнуващи моменти и споделяйки своя опит с останалите чрез иновативна технология на Samsung. Набор от дейности ще се проведат на място по време на Игрите, включително Младежко олимпийско студио, където феновете ще открият вълнуващи начини на взаимодействие с най-новите Galaxy устройства, ще могат да участват в състезания и да споделят своя опит.

 „Очакваме с нетърпение вълнуващите маркетингови дейности на Samsung, тъй като те ще поканят повече младежи да се включат в игрите чрез своята иновативна смартфон технология. Кампанията „Live the Beats, Love the Games” на Samsung ще направи игрите в Нанкин 2014 наистина вдъхновяващо и незабравимо олимпийско изживяване за младежите”, каза Хао Джиан, маркетинг директор на Организационния комитет на Младежките олимпийски игри в Нанкин.

„Развълнувани сме да продължим партньорството си със Samsung, дългогодишен партньор на Олимпийските игри и световен лидер в областта на мобилните технологии. Особено доволни сме да обявим, че ще си сътрудничим със Samsung в програмите на МОК за „Млади посланици и млади репортери” в рамките на Нанкин 2014, което дава възможност на младите спортисти и журналисти да извлекат максимума от всяко свое изживяване чрез най-новите технологии на Samsung”, каза Тимо Луме, директор за телевизия и маркетинг на Международния олимпийски комитет.

Samsung ще продължава да пуска нова информация за своето спонсорство и други възможности, по които феновете в целия свят могат да се с ангажират с кампанията „Изживей ритъма, обичай игрите”.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...