Пазарният лидер в търговията с обувки на дребно празнува юбилей със специални предложения и акции
София, 10-и април 2019 г. Deichmann в България празнува рожден ден: преди 10 години отвори врати първият филиал на веригата магазини за обувки на дребно в Ритейл Парк Пловдив. Понастоящем дружеството в България има 21 филиала в девет града, както и онлайн магазин, и е номер 1 сред търговците с обувки на дребно. „Дайхман търговия с обувки“ ЕООД е дъщерно дружество на групата Deichmann, най-големия търговец с обувки на дребно в Европа със седалище в Есен, Германия. Компанията-майка е основана през 1913 година и до днес е 100 процента собственост на семейството на основателя.
През 2018 година Deichmann продаде около 600.000 чифта обувки в своите филиали и в онлайн магазина си в България. Броят на продадените чифтове е почти на нивото от предходната година. Оборотът на компанията възлиза на30,2 милиона лева, малко повече от предходната година (2017 година: 30,1милиона лева). Deichmann залага на взаимодействието на стационарна и онлайн търговия като ключова предпоставка за добро клиентско обслужване.През април 2017 година българското дружество даде начало на своя онлайн магазин и от тогава непрекъснато развива взаимовръзката между двата канала. Пример за това е услугата за доставка до дома „Ship to home“, която се предлага от август 2018 година. Когато клиент не намира например определен артикул или размер в своя филиал, той може да го поръча веднага на място.Артикулът ще му бъде доставен директно на домашния или на друг, посочен от него адрес в България.
Силата на Deichmann се състои в това, че цялата колекция се предлага онлайн и във филиалите в страната – при това на една и съща цена. Управляващият директор Владимир Владимиров споделя: „Вече 10 години сме представени в България и продължаваме да се ръководим от потребностите на нашите клиенти, както сме го правели винаги. Удовлетвореността на клиентите е от първостепенна важност за нас.”
През 2018 година Deichmann в България има около 160 служители в своите 21филиала и в централния си офис.
Deichmann празнува със своите клиенти
Deichmann желае да отпразнува своя десети рожден в България заедно със своите клиенти. От 11-и до 18-и април ще се проведе юбилейна акция -20% на всички ненамалени артикули във всички 21 филиала и онлайн.
„Радостен съм, че още от самото начало имаме свободата да се ангажираме с различни социални проекти”, споделя Владимиров. Помощта за хората в нужда е не само личен ангажимент на семейство Дайхман, но съставлява и част от фирмената философия на Deichmann. Благодарение на това Deichmann в България също се включва в различни проекти за хора в нужда.
Растеж в противовес на браншовите тенденции на трудния моден пазар:групата Deichmann с най-голямото придобиване в историята на компанията
Deichmann в България е дъщерно дружество на Deichmann SE. Компанията е пазарен лидер в търговията с обувки на дребно в Германия и Европа. През изминалата фискална 2018 година тя генерира в 25 европейски страни и в САЩ брутен оборот в размер на 5,8 милиарда евро (нето 5 милиарда евро).Изчистеният от валутни разлики плюс в оборота възлиза на 2 процента. През2018 година са продадени 178 милиона чифта обувки във филиалите и през онлайн магазините на групата – почти един процент повече в сравнение с предишната година. 60 процента от оборота на дружеството се реализират от чуждестранните дружества. Към 31.12.2018 година групата разполага с 4053филиала (2017 година: 3989), както и 40 онлайн магазина (2017: 36) и 40 698служители (2017: 39 564).
„2018 година беше много трудна за модния бранш в Европа. Преди всичко продължилото дълго топло време се отрази негативно на развитието“, казва Хайнрих Дайхман, председател на управителния съвет на Deichmann SE. И за групата Deichmann изминалата година беше изпълнена с предизвикателства.Освен срещу капризите на времето компанията трябваше да се изправи и срещу засилена конкуренция от страна на онлайн търговците, както и на модните компании с обувки в асортимента си. „При тези рамкови условия успяхме да запазим компанията стабилна и въпреки тенденциите в сектора реализирахме ръст в продажбите“, посочва Дайхман. „Това се дължи на нашата същност, а именно богатият избор на модни обувки на добри цени с добро качество. Само това в наши дни далеч не е достатъчно, за да устоиш на конкуренцията. Във времена като тези печелим с това, че своевременно приехме като приоритет онлайн търговията и продължихме да развиваме нашите дейности по всички канали за продажба“, твърди Хайнрих Дайхман.
Инвестиции в рекорден размер: старт в Китай и на Арабския полуостров
В този икономически контекст и за 2019 година се планира мащабно развитие.Планираните инвестиции за цялата група възлизат на рекордното ниво от 285милиона евро. Инвестициите са насочени както към модернизиране на мрежата от филиали и откриването на нови в стационарната сфера, така и към интернационализирането и дигитализирането.
Групата отваря нова глава в своето развитие с навлизането в Близкия изток.През лятото предстои отваряне на първия филиал на Deichmann в Дубай – за първи път във фирмената история с помощта на франчайзинг партньор,групата AZADEA. През първата половина на 2019 година компанията ще стъпи и в Китай, където ще предложи част от асортимента си през онлайн платформата T-Mall Global. За настоящата година е планирано и навлизане с концепцията Deichmann на пазара в Естония и Латвия. Форматът MyShoes,който понастоящем е представен в Германия, Австрия и Швейцария, ще продължи своето навлизане на нови пазари: в най-скоро време предстои откриване на първите филиали в Полша.
Растеж в САЩ
Вече е факт придобиването в САЩ на „KicksUSA“ от групата Deichmann. KicksUSA е основано през 2002 година във Филаделфия и към настоящия момент разполага с 64 филиала на Източното крайбрежие, предимно в градовете Филаделфия, Ню Йорк и в щата Ню Джърси, както и с онлайн магазин. В бъдеще филиалите на марката ще се ръководят под брандаSNIPES. SNIPES е част от групата Deichmann от 2011 година, като от тогава до сега непрестанно расте.