Над 120 собственици и представители на над 70 бизнеси присъстваха на официалното откриване на третото дружество на BNI в България. Международната организация функционира в страната ни от 2015 г. До днес в нея членуват почти 150 предприемачи от различни бизнес области. През декември дружествата отбелязаха 1 000 000 лв. генерирана печалба от препоръки.
Бизнесът чрез препоръки, структурирането на стабилен нетуъркинг и изграждането на система за стойностни взаимоотношения е в основата на философията на BNI. Създадена преди 32 години в САЩ, днес в организацията членуват 212 000 души от 70 държави. През 2016 г. членовете на BNI са генерирали нов бизнес на стойност 22,5 милиарда лева в резултат на препоръки.
GIVERS GAIN® (Дай, за да получиш) – e мисията на BNI света. Препоръката е най-старият маркетингов подход, даващ винаги доказани резултати. Доволният партньор или клиент е най-добрият посланик на всяка компания. Той ще даде своята препоръка без да очаква нещо в отговор – просто ще сподели доверието. Полезността и желанието за съхраняване на доверието в бизнеса е водещо в създаването на нетуъркинг мрежата на всеки член на организация. Това, което отличава BNI от останалите бизнес организации е и липсата на конкурентост между членовете – в едно дружество не може да присъстват двама представители на една бизнес област.
BNI Доверие е третото дружество в България. В него членуват представители на 22 компании от областта на недвижимите имоти, консултирането, здравословни продукти и начин на живот, счетоводство, право и финанси, застраховане и стратегическо маркетингово планиране.
Повече за BNI България и нейните дружества може да прочете на официалния сайт на компанията, както и в социалните мрежи Facebook, Linkedin, Google+, You Tube и Blog.