Центърът бе отличен от Българската аутсорсинг асоциация за трета поредна година
На 17 май, по време на наградите на годишната конференция “Southeast European Innovation, Technology and Sourcing Summit”, Cargill получи поредното отличие за постиженията на своя център за споделени бизнес услуги в София (CargillBusinessServicesSofia). Наградите се организират от Българската аутсорсинг асоциация и BASSCOM (Българската асоциация на софтуерните компании), а за структурата на Cargill това е третата поредна награда за най-добър център за споделени бизнес услуги. С приза “Shared Service Center of the Year” компанията отново бе отличена за заслугите си в предоставянето на операции с висока бизнес стойност на своите клиенти, за прилагането на добри практики в бранша и за приноса си за устойчивия растеж на сектора в страната.
В центъра за споделени услуги на Cargill в София работят над 1000 професионалисти, които управляват международните бизнес процеси на компанията и предоставят широко портфолио от висококачествени услуги с добавена стойност на структурите на Cargill в Европа, Близкия изток и Африка. Дейностите са фокусирани основно върху финанси, човешки ресурси, транспорт и логистика и стратегическо снабдяване и се осъществяват на повече от 15 езика.
Методи Георгиев, изпълнителен директор на Cargill в България и оперативен директор на Центъра за споделени бизнес услуги на Cargill в София,сподели: „Много съм горд с нашата награда и благодаря на Българската аутсорсинг асоциация и BASSCOM за признанието към усилията на екипа ни да предоставяме услуги с добавена стойност не само на клиентите ни, но и цялостно в сектора в България. Наградата “Shared Service Center of the Year”за 2019 г. е важно отличие за всичко, което правим, а фактът, че я печелим за трети пореден път, е огромен успех, който показва, че екипът ни е консистентен в това да е двигател на най-добрите практики в сраната ни.“