Глобалният лидер в киберзащитата Acronis получава над 250 милиона долара инвестиция при оценка от  2,5 милиарда долараФинансиране за ускоряване на растежа, разширяване на портфолиото от продукти за киберзащита и даване възможност на доставчиците на услуги да обслужват по-добре своите клиенти

Acronis, глобалният лидер в киберзащитата, се радва да съобщи, че е получил повече от 250 милиона долара финансиране от CVC Capital Partners VII и други инвеститори. Acronis ще използва средствата за по-нататъшно ускоряване на растежа чрез разширяване на уникалното си портфолио от интегрирани продукти за киберзащита. Значителна част от инвестицията също ще бъде използвана за по-нататъшно подобряване на инициативите напазарната стратегия на Acronis чрез разширяване на широката си партньорска мрежа - най-вече за доставчици на управлявани услуги, за да им помогне да обслужват по-добренуждите от киберзащита на своите клиенти. Инвестицията оценява компанията на над 2,5 милиарда долара. 

„Талантливите екипи за управление и научноизследователска и развойна дейност на Acronis са инвестирали значителни ресурси, разработвайки иновативно решение „MSP in a box “ синтегрирани бекъп, възстановяване след срив, киберсигурност, дистанционно управление и инструменти за осъществяване на работния процес“, каза  Leif Lindbäck, Старшиуправляващ директор на CVC Capital Partners. „Acronis предоставя решения от критично значение за повече от 10 000 доставчици на услуги и половин милион за малкия и среденбизнес. CVC има богат опит в киберсигурността и партньорството си с успешнипредприемачи и ние се радваме да се обединим със Сергей Белоусов и екипа на Acronis, за да ускорим растежа на компанията. " 

Acronis Cyber Protect е първото унифицирано решение за киберсигурност и защита на данните, интегрирано по естествен път, така че доставчиците на услуги да могат да управляват тези критични функции, предоставяйки цялостна киберзащита на по-ниска цена. 

“С това допълнително финансиране ще ускорим развитието на нашето продуктово портфолио и ще инвестираме повече в успеха на нашите партньори,” каза Сергей Белоусов, Основател и главен изпълнителен директор на Acronis. “Нашата цел е да развием водеща на пазара технология и да помогнем на нашите партньори да увеличат печалбите си, като същевременно осигурим най-добрата защита за нашите клиенти.”

Acronis ще продължи да инвестира в ресурси за персонал, разраствайки глобалните сиекипи по продажби и наемайки нови ИТ таланти за своите развойни центрове в България, Израел, Сингапур, Швейцария и САЩ.

Фокус върху партньорите

Фокусирането върху нарастващата партньорска мрежа е от решаващо значение за стратегията на компанията за бърз растеж. През февруари компанията стартирапартньорската програма #CyberFit Partner Program в подкрепа на развитието на фокусираните в облачни технологии дистрибутори и доставчици на услуги. През мартAcronis предостави нова версия на Acronis Cyber Protect Cloud - позволявайки на партньорите да предоставят цялостна киберзащита за всички работни натоварвания при ниски разходи. През април Acronis представи новия си партньорски портал, предоставящлесен достъп до съдържание, инструменти и обучение за партньори. 

С новото финансиране Acronis ще разшири подкрепата си към партньори, фокусирани в облачните услуги, предоставяйки им допълнителни ресурси за продажби и маркетинг, по-бърза и локализирана техническа поддръжка, локални центрове за данни на 111 локации в целия свят и т.н.

“Acronis стои начело на движението за киберзащита, утвърждавайки се като пионер в решенията, които обединяват киберсигурност с иновативна защита на данните. Продължавайки да разширяват своите технически възможности и партньорска мрежа, стойността, която те предлагат на пазара, само ще се увеличава,” отбеляза Phil Goodwin, Research Director, Cloud Data Management for Protection for IDC.

Доставчиците на услуги, които се интересуват да научат повече за това как могат да се възползват от фокусирания върху партньорите подход на Acronis, могат да посетятhttps://www.acronis.com/en-us/partners/.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...