Жасмина Маринова: Нетера вдъхновява талантитеФорумът „Битката за талантите“ 2019 представи стратегиите на най-успешните по отношение на работодателска марка български компании

„Стремежът към споделяне на нови знания, опит и хобита; неформалната комуникация и директният достъп до всяко ниво в организацията; шарената, смела и усмихната офисна атмосфера, както и отборният дух са сред основните предпоставки за утвърждаването на силната работодателска марка Нетера“, каза Жасмина Маринова, специалист „Обучения и развитие на персонала“ в Нетера по време на конференцията „Битката за талантите“, организирана от B2B Media. Тя представи и проекта „Нетера Академия“, чрез който компанията мотивира служителите непрекъснатото да се усъвършенстват и им помага да изграждат компетенциите, необходими за всяка конкретна позиция.

Под мотото „Нов свят на работното място“ форумът „Битката за талантите“ тази година се фокусира върху стратегиите на най-успешните по отношение на работодателска марка български компании.

Освен „Нетера академия“, Жасмина представи и системата за управление на компанията, която насърчава екипите да работят независимо, да дават идеи и да идентифицират нови пазарни възможности. Според нея Нетера успява да вдъхнови талантите на компанията да работят с отдаденост, любов и специално отношение, като ги мотивира да мислят самостоятелно, да носят отговорност, да се развиват и да допринасят с нови знания и идеи за продуктите и услугите на компанията. „Работим в малки групи. Получаваме ясни насоки, вместо инструкции. Решенията вземат хората, които вършат работата. Учим се всеки ден, синергизираме знания и умения и надграждаме всяка идея“, обобщава Жасмина.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...