Тайно Fulfillment парти събираeCommerce общността на България, за да се обсъдят новостите в куриерските услуги, маркетинг на онлайн магазини, клиентско обслужване на различни езици в различни държави
Четвъртък, 24 януари вечерта ще събере едни от най-успешните и доказали се професионалисти в областта на електронната търговия в България под един покрив. Инициирано от русенската компания Инаут Трейд впартньорство с Paysera България, събитието ще обяви партньорството с гръцката компания Biz Courier & Logistics LTD. То ще даде възможност за доставка на стоки в държави от Европейския съюз в рамките на 48 часа. Без фулфилмънт складове в ключови точки от Европа това беше възможно само с използването на въздушен транспорт, който обаче оскъпява много услугата. Насочена основно към онлайн търговци, тя позволява на българските електронни магазини да оперират бързо и ефективно на територията на всяка държава. Необходимо е само да захранят международните складове със свои стоки.
„В четвъртък ще поговорим за това какви възможности отваря за българския онлайн бизнес наличието на фулфилмънт склад от нашата верига в България– обяви Пол Каравунарлис (Пол Дъф) - основател и настоящ главен изпълнителен директор на Biz Courier & Logistics LTD, който ще пристигне специално за Тайното Fulfillment парти. - В нашия куриерски бизнес работим в мрежа. Тя се състои от 8 складови помещения и доставяме до 14 европейски страни. През последните 12 години управляваме тази мрежа от Атина, Гърция. Нашият нов партньор е Инаут Трейд ООД, който се намира в Русе, България. Работим със Светлозар Димитров от известно време, за да покрием някои доставки в България и Европа. С тях се работи гладко и гъвкаво, затова решихме да ги добавим като официален партньор на Biz Courier & Logistics LTD в България. Днес вече работим с хиляди пратки на месец. Време е да споделим с всички в България какво можем да направим като екип с Инаут Трейд за българския бизнес. Да помогнем на онлайн магазините да се разрастват и да доставят продуктите си до възможно най-много европейски пазари.“
Покани за събитието имат само предварително селектирани водещи личности в eCommerce общността в България. Приятелско парти, на което ще бъдат обсъдени тенденциите и новите възможности пред бизнеса. Сред гостите ще бъдат Христо Радичев (Mediaposthitmail.bg), Генадий Воробьов (Netpeak.bg), Димитър Димитров и Стефан Чорбанов (Stenikgroup.com),Жюстин Томс (Abcbg.com), Радослав Крумов (Спиди АД), Кирил Динов (Retargeting.biz),Пламен Стефанов (CocoSolis.com) и Мартин Богданов (Paysera.bg), които са и партньори на събитието.
„Електронната търговия промени начина, по който хората предлагат своите стоки и услуги– споделя Христо Радичев от Mediaposthitmail.bg в специално видео по повод събитието. - Това беше и една от причините преди година и половина заедно с русенската компания Инаут Трейдда създадем проекта BalkaneCommerce. Само 18 месеца по-късно можем да се похвалим с впечатляващо портфолио от складове–fulfillment центрове в няколко европейски държави. Днес обслужваме не само България от София и Русе, където имаме собствени центрове, но и Гърция, Румъния, Чехия, Словакия, Франция, Полша, Испания, Португалия, а скоро и Италия. На тайното fulfillment парти, ще поговорим не само за този тип услуги за онлайн магазини, но и за куриерски услуги, за маркетинг на онлайн магазини, за клиентско обслужване на различни езици в различни държави, тоест всичко, от което биха имали нужда онлайн търговците, които започват да продават в чужда държава.“
Според Светлозар Димитров, съсобственик на Инаут Трейд, България може да се похвали с много успешни онлайн модели извън граница. Всеки български търговец, който достига ежедневно над сто пратки за вътрешния пазар, е длъжен поне да тества един или повече нови пазари в чужбина. Той е категоричен, че бъдещето е във възможността на един електронен магазин да получи решение за редица процеси от един доставчик.