Клиентите на ДЗИ „Животозастраховане“ вече могат да намерят лекар и да резервират час за преглед онлайн в платформата SuperDoc.bgОт този месец всички клиенти на ДЗИ „Животозастраховане“ с групова здравна застраховка „Комплексна медицинска помощ“ вече могат да потърсят необходимия им медицински специалист и да запазят час за преглед при него изцяло онлайн в платформата SuperDoc.bg.
SuperDoc.bg е най-голямата платформа за онлайн резервации на лекарски прегледи в цялата страна, в която могат да се открият над 1000 лекари, работещи със здравното покритие на ДЗИ, профилирани в над 40 специалности от над 100 медицински центъра.

До момента процедурата по избор на лекар и резервирането на час за преглед беше възможно чрез обаждане на Здравен контактен център на ДЗИ на телефон 0700 11 555 или през онлайн платформата на ДЗИ, достъпна през корпоративния уебсайт. Сега потребителите имат възможност да го направят, освен като използват съществуващите опции, така и изцяло дигитално през платформата SuperDoc.bg. Преди това е необходимо единствено да се регистрират и въведат номера на своята ДЗИ Здравна карта.

В платформата те могат да разгледат специалистите, които работят със здравното покритие на ДЗИ, да проверят рейтинга и мненията за съответния доктор, както и медицинското заведение, в което приема пациенти и да вземат осъзнато и информирано решение при кого да отидат на преглед. SuperDoc.bg предоставя удобството пациентите да видят кой е най-ранният възможен час за съответния специалист, а след като го запазят – получават есемес нотификация с потвърждение от страна на ДЗИ.

Новата дигиталната услуга на най-дългогодишното застрахователно дружество в България е част от стратегията на ДЗИ „Животозастраховане“, която цели да предоставя иновативни и изцяло дигитални решения на своите клиенти. Също така услугата е и логично продължение на вече активното партньорство с платформата за телемедицина - Healee.

С въвеждането на тази нова дигитална услуга ДЗИ „Животозастраховане“ ЕАД за пореден път доказа, че основен приоритет на компанията е поддържането и гарантирането на високо ниво на обслужване на клиентите.

Вижте още:

На 5 август 2022 г. Обединена българска банка (ОББ), част от белгийската финансова група KBC, и Националният гаранционен фонд (НГФ), част от групата на Българската...

Миналата седмица БНБ, качи резултатите на търговските банки за второто тримесечие на 2022 година на сайта си и се присетих, как някак си неусетно...