1464460Прясна риба от чистите води зад полярната окръжност – от Исландия и европейския дял на Атлантическия океан до Аляска, както и допълнение на гамата от сурови и бланширани скариди ще включва вече обогатеният рибен асортимент на МЕТРО България.

На специално събитие МЕТРО България представи обновените рибни отдели в своите 11 магазина, които повече от 15 години предлагат изобилие от риба и морски дарове с високо качество и гарантирана проследимост на подбрания асортимент – от времето и мястото на отглеждането и улова до ресторанта на професионалния клиент.

Диана Бонева, директор “Снабдяване”, Георги Илиев, директор “Продажби” на компанията и Георги Везев, ръководител сектор „Ултра свежи продукти“ представиха новото в асортимента и обслужването на професионалните клиенти.

Кулинарно пътешествие в студените и чисти води на Северния Атлантик, от Исландия до Аляска, придружено с чаша южно бяло вино от Арагон посрещна гостите на откриването - професионални клиенти и любителите на морската храна. Специалната селекция  включваше  опушена сьомга, скариди с водорасли и зеленчуци, червен костур от северните морета, червен тон, изпечен в сусам и сервиран със спагети и зеленчуци, и тартар от полярна пъстърва.

Главният готвач на МЕТРО Академия, Юри Велев, представи по атрактивен начин и едно от най-интересните предложения от асортимента на рибния отдел – стриди Find de Balon Easy Open, които се отварят бързо и лесно, само с няколко движения.

В събитието се включи и Ленко Манахилов, създател и дългогодишен ръководител на първия рибен отдел на МЕТРО в Бургас през 2002 година. „МЕТРО извървя дълъг път от създаването на първия ни рибен щанд преди 16 години, за да можем днес да предложим това изобилие и разнообразие.“

„Със старта на рибния отдел в Бургас МЕТРО осигури на българските ресторантьори възможността да предлагат по-вкусна и по-качествена риба на своите посетители. В деня на откриването магазинът в Бургас се напълни с професионални клиенти и граждани, много от които не можеха да повярват, че им предоставяме голям избор от охладена и прясно доставена риба, а не замразената, с която бяха свикнали до този момент.“, каза Антон Атанасов, търговецът на компанията, който заедно с Ленко Манахилов работи по откриването на рибния МЕТРО пазар в Бургас.

Гости на МЕТРО бяха и учениците от софийската професионална гимназия по туризъм „Асен Златаров“, които представиха България в международното кулинарно състезание „Здравословно хранене плюс нула отпадък – храни и напитки” в град Казарго, Италия и спечелиха специалната награда на конкурса „Най-добър отбор с достойно и престижно цялостно представяне“. Отборът бе подкрепен от Българска асоциация на професионалните готвачи и МЕТРО, и представи ястия от калкан и агнешко месо. Наградата от МЕТРО България за отличното им представяне са продукти на стойност  1000 лева за практическите занимания в училище до края на 2018 г.

Новото в асортимента:

Новото в рибния асортимент включва арктическа сьомга, атлантическа треска, хедок, сайда, червен океански костур, морски дявол, лимонов език, линг, атлантически сом, морски таралеж и писия, като голяма част от тези продукти са сертифицирани от Marine Stewardship Council за проследимост и устойчивост. MSC етикетът се прилага само за диви риби или морски дарове от сертифициран устойчив източник, обработени с грижа, редовно тествани и заслужаващи доверие. Новото в морските дарове - сурови и бланширани скариди с различни размери/ белени без черупки/ са със сертификация за производство аквакултури от Aquaculture Stewardship Council за екологична съобразност и социална отговорност. ASC се стреми към трансформиране на световните пазари на риба и морски дарове и насърчаване на най-добрите екологични и социални резултати в аквакултурата.

Обогатеният рибен асортимент на МЕТРО включва над 90 основни артикула, в три групи – пресни екзотични видове от див улов, прясна риба от аквакултурен произход, морски дарове и мекотели.

Рибата от див улов включва риба тон (суши качество), риба меч, червен снапер, христова риба, групър, скорпит, фагри, морски език. МЕТРО предлага голямо разнообразие от риби с аквакултурен произход: сьомга, сьомгова пъстърва, треска, халибут, ципура, лаврак, калкан, пъстърва, нилски костур, пангасиус. Асортиментът от морски дарове включва скариди, омари, раци, стриди, миди и много други видове. Богат е и изборът от света на мекотелите - октопод, сепия, калмари туби и пипала от калмари.

Продукцията, достига до магазините с гарантирано качество и без прекъсване на хладилната верига. Консултантите в МЕТРО магазините имат ангажимент да помогнат ресторантьори, готвачи и ценители на морската храна да направят подходящ избор на риба за своетоменю.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...