Notino отвори първия си физически магазин в БългарияMагазинът е вторият от веригата, който ще бъде дигитализиран

Следвайки развитието на онлайн продажбите в България, Notino, най-големият онлайн търговец на козметични продукти в Европа, отвори първия си физически магазин в страната. Това е вторият по големина магазин на Notino в Европа с големина 370 кв. м., разположен в Paradise center в гр. София. Откриването на магазин в България е част от стратегията на компанията за разширяване на дейността й и е с  фокус върху сближаването на физическия и дигиталния свят. 

Магазинът предлага повече от 4 000 уникални продукта от 165 марки като Lancôme, Yves Saint Laurent,  Make-up Revolution и още много други. Клиентите ще открият бестселъри, голям избор от най-новите парфюми на пазара, а също така и козметични продукти като гримове, грижа за кожата, грижа за косата и аромати за дома. В онлайн магазина могат да бъдат намерени повече от 55 000 продукта на 1 150 марки. Това многообразие се дължи на стратегическите споразумения, които Notino е сключил с козметичните брандове. 

Отварянето на първия физически магазин в България е показателно за важността и потенциала на българския пазар за Notino, както и за стратегията на бранда, обвързана с доближаването му до месните потребители. „Ние влязохме на българския пазар през 2012 г. Това се оказа много важна и добра крачка за нас, заради която ние в момента продължаваме да се развиваме и дори решихме, че това ще бъде вторият по големина магазин на Notino в цяла Европа.“, сподели Жером Пусин, директор търговия и международна дейност на Notino. 

За следващата година Notino планира да дигитализира магазина като към момента разполага с дигитални екрани, а след коледния сезон клиентите ще бъдат изненадани от технологии като диагностика на кожата и грима. „В момента компанията тества новите дигитални концепции в Прага, Чехия. След Прага София ще бъде следващият магазин, който ще приложи тези иновации“, каза Пусин. 

През 2018 г., Notino регистрира оборот от 328 милиона евро, увеличение с 18.5% в сравнение с 273 милиона евро, регистрирани през 2017 г. Това е най-добрият финансов резултат, който компанията е постигнала за 15 години дейност. 2018 г. донесе много добри резултати и по отношение на продажбите, компанията успя продаде 29 милиона продукта в цяла Европа.     Най-добрите резултати са постигнати от Notino в Румъния, Полша, Чехия, Германия и Словакия. Увеличение на продажбите отбелязват и България, Австрия и Франция.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...