С програмата Flexwork служителите на Experian България вече ще могат да избират къде, кога и как да работятПрез октомври 2019 Experian България обяви старта на Flexwork - вътрешна програма, която позволява на служителите да избират къде, кога и как да работят в съответствие с техните задължения и проекти.

Пилотната версия на инициативата е увенчана с успех - 96% от участниците споделят, че продуктивността им се е подобрила, а всички потвърждават, че Flexwork програмата им е помогнала да подобрят качеството на живот. 

„В Experian искаме нашите хора да бъдат щастливи с нещата, които правят, и с мястото, на което се намират. Всеки един от тях води забързан начин на живот, а тенденциите сочат, че темпото в ежедневието ни ще се увеличава. Искахме да предоставим на колегите ни възможност да управляват работния си ден по начин, по който ще се чувстват комфортно и ще бъдат максимално продуктивни, без да се притесняват как да подредят личните си ангажименти,“ сподели Корнелия Венева,  директор „Човешки ресурси“ в Experian България. 

Flexwork е вътрешна програма за гъвкаво работно време в Experian, която дава възможност на служителите на компанията да управляват кога, къде и колко време да работят в съответствие с ролята, която изпълняват. Сред предимствата на програмата са по-високото качество на живот, намаляването на времето и разхода за пътуване до и от работното място, както и екологичния отпечатък. Очаква се Flexwork да допринесе за по-високи нива на удовлетвореност от работата, както и подобряване на съвместната работа в екипите и доверието между колегите.

Като глобален лидер в предоставянето на информационни и аналитични решения Experian се стреми към високо ниво на професионализъм както в бизнес дейността си, така и в преживяването на своите служители. По-рано тази година Българският офис беше сертифициран като Top Employer от Top Employers’ Institute, а също така и получи наградата за „Топ работодател“ от Career Show Awards. 

 

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...