Измина една изключително важна година за най-стария търговски център в България – първата след ребрандирането. Инвеститорите са убедени, че при добро планиране онлайн търговията няма да убие традиционния ритейл.
Търговският център беше изцяло обновен и преименуван от собственика си Revetas Capital (Revetas), които придобиха първия мол в София, чрез Revetas Fund I през 2014 г. Концепцията на инвеститора бе да обнови проекта и да го направи част от своята търговска платформа Park Center. До момента е направена многомилионна инвестиция в търговския център.
„Една година след мащабния ремонт и повторното му откриване, Park Center се утвърди като „Малкото бижу на София“ - любимо място за срещи с приятели и прекарване на свободно време със семейството – заради удобната си локация и непосредствена близост до парка – каза Моника Григорова, Property Manager на проекта. – В последните 12 месеца при нас отвориха над 20 нови концепции, които бяха прецизно избрани, за да можем да отговорим на изискванията на хората, които живеят и работят в района – това са всъщност нашите лоялни клиенти. До няколко месеца очакваме да заработят още десетина нови обекта.“
Най-очакваното откриване в момента е това на супермаркет Billа – в края на октомври. С новия хранителен магазин облика на етаж -2, а и на целия мол, ще се промени изцяло. В обкръжение на Billa ще заработят и концепции, които до момента не са присъствали на тази територия. Те ще обогатят микса от наематели и ще отговорят още по-пълно на очакванията на посетителите.
„Онлайн търговията в никакъв случай няма да убие традиционния ритейл бизнес – заяви д-р Щефан Майер-Хайниш, част от борда на директорите в Revetas и председател на Австрийската ритейл асоциация. – Инвестираме много в Park Center – в забавленията, концепциите за хранене, кафенетата и баровете - едновременно в парка и в центъра на града. Да, електронната търговия става все по-стабилна, но още има неща, които хората не могат да правят онлайн. Времето с любими хора, не може да бъде по интеренет. Преживяванията не са реални в социалните медии. Не може да се храните онлайн!“