Пощенска банка осигурява 15 стипендии за обучение в специализираните курсове на СофтУниВъв второто издание на образователните онлайн игри Brain Games 15 участници ще спечелят стипендии за обучение по програмиране, дизайн и дигитален маркетинг

Пощенска банка ще осигури 15 стипендии за обучение в специализираните курсове на СофтУни за победителите във второто издание на Brain Games – интерактивните образователни игри на Пощенска банка, които се провеждат в социалните платформи Facebook и Instagram. С решаването на забавни задачи в сферата на програмирането, дизайна и дигиталния маркетинг потребителите ще могат да участват в седмичните томболи и да спечелят една от 15-те награди – присъствен или онлайн профилиран курс по избор в СофтУни, осигурен от банката.

„Нашата банка е иновативна и модерна, с фокус върху дигитализацията на различните процеси, ето защо ние инвестираме в развитието както на нашите колеги, така и в търсещите нови знания и умения млади хора. Искахме да провокираме нашите последователи в социалните мрежи да покажат интересни и полезни знания, което доведе до създаването на инициативата Brain Games точно преди една година. Нейният успех и популярност през 2019 г. ни подтикна да я развием и надградим, за да предложим днес на потребителите във Facebook и Instagram второто издание на Brain Games. Поредицата от образователни онлайн игри, която сме подготвили, ще заинтригува последователите ни с още по-интересни и завладяващи въпроси и с множество интересни факти. А отговорилите правилно във всяка от игрите ще участват в томбола с награда – специализиран курс по техен избор в СофтУни“, коментираха от Пощенска банка.

Участниците в интерактивните игри в профилите на банката във Facebook и Instagram ще отговарят на въпроси от сферите на програмирането, дизайна и дигиталния маркетинг. Във Facebook потребителите, които са заинтригувани от програмирането, ще бъдат предизвикани да създадат или коригират код в едноименната „Игра на кодове“. Участниците ще имат възможност да покажат своите познания в сферата на дигиталния маркетинг в „Captain Digital“, а творчески ориентираните бъдещи дизайнери – в създаването на проекти на маркетинг материали. Поредицата от образователни игри Brain Games ще продължи за най-креативните и в Instagram със серия от интерактивни предизвикателства и с интересна и полезна информация за възможностите на социалните платформи.

Второто издание на Brain Games започва днес и ще продължи до месец юни. Всяка седмица на Facebook страницата или в Instagram профила на Пощенска банка ще има различна активация. Ако все още не следвате Пощенска банка в социалните мрежи, можете да го направите още сега във Facebook и в Instagram.

Инициативата на Пощенска банка за осигуряване на стипендии за обучение в СофтУни е част от стратегическото ѝ партньорство с образователната институция, което стартира през 2018 г. Проектът е свързан с цялостната политика за социална отговорност на банката с фокус върху младите хора и образованието. Образователните онлайн игри Brain Games имат за цел да подпомогнат създаването и изграждането на професионални компетенции в сферата на дигиталните умения сред широката аудитория от потребители в социалните платформи.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...