За своя юбилей „Домейн Бойар“ представи лимитираната серия вина Art in a Bottle, разработена със световноизвестния наш графити артист Станислав Трифонов – Насимо. Заедно с това показаха и внушителния стенопис на артиста, озаглавен „Жар“ и изрисуван върху 11 големи винификатора. На събитието изпълнителният директор на компанията – Евгени Харамлийски и екипа му разкриха интересни факти за винения бизнес и за това как се остава начело на него в продължение на три десетилетия. Те споделиха още, че с това искат да поставят началото на културния винен туризъм в България.
48% от продукцията на компанията се изнася на над 20 пазара на 4 континента
„Домейн Бойар“ е износител номер 1 на качествени вина от България, като висококачественото българско вино отпътува от избата всеки месец към престижните пазари в Азия, Америка, Африка и Западна Европа. Сред основните пазари на избата са Великобритания, САЩ, Канада, Белгия, Япония, Холандия, Дания, Швеция, Китай, Мианмар, Хонг Конг, Полша, Чехия, Русия и други.
Вината на „Домейн Бойар“ са единствените български такива, които са присъствали в листите на Бъкингамския дворец и парламента на Великобритания. Те се произвеждат в двете изби на компанията - „Сините скали“ в Сливен и бутиковата изба „Кортен“. Всяка година компанията изкупува 6 500 000 кг. грозде от най-добрите български производители, с което изгражда своето портфолио от над 250 вина.
„Домейн Бойар“ постига ръст и през 2020г.
„Дори и изправени пред глобална криза, ние успяхме да отбележим ръст и да достигнем обороти от близо 20 000 000 лв. за 2020 г. Изключително горди сме, че популяризираме все повече качествата на българското вино по света. В сърцето на нашата дейност се крие устремът към развитието на устойчив и успешен бизнес, който същевременно инвестира в младите кадри в бранша в България и отправя положително послание към тях, да могат да се развиват и да постигат успехите си тук.“, сподели г-н Евгени Харамлийски.
В последната година „Домейн Бойар“ е инвестирала близо 1 300 000 лв. в ново оборудване за производството и логистика. Средния брой литри вино, произведени на ден общо за Сливен и Кортен, са 26 000, което e 550 000 месечно или 6 600 000 бутилки на година.
„Миналата година беше един страхотен показател за това какъв пазарен дял държат определените канали на реализация и по наша преценка ресторантьорският канал например държи между 17 и 20 процента“ – споделиха от компанията.
Репутацията на виното ни зависи от репутацията на страната ни
По думите на г-н Харамлийски няма как рейтингът на страната ни да е ниско долу, а този на виното ни да е високо в небето. Това е така, защото когато хората купуват такива продукти, за тях е много важен произходът им.
Въпреки това „Домейн Бойар“ продължава да продава внушителни количества вино по света и да повишава репутацията на България, поставяйки си все по-амбициозни планове.
48% от продукцията на компанията се изнася на над 20 пазара на 4 континента
„Домейн Бойар“ е износител номер 1 на качествени вина от България, като висококачественото българско вино отпътува от избата всеки месец към престижните пазари в Азия, Америка, Африка и Западна Европа. Сред основните пазари на избата са Великобритания, САЩ, Канада, Белгия, Япония, Холандия, Дания, Швеция, Китай, Мианмар, Хонг Конг, Полша, Чехия, Русия и други.
Вината на „Домейн Бойар“ са единствените български такива, които са присъствали в листите на Бъкингамския дворец и парламента на Великобритания. Те се произвеждат в двете изби на компанията - „Сините скали“ в Сливен и бутиковата изба „Кортен“. Всяка година компанията изкупува 6 500 000 кг. грозде от най-добрите български производители, с което изгражда своето портфолио от над 250 вина.
„Домейн Бойар“ постига ръст и през 2020г.
„Дори и изправени пред глобална криза, ние успяхме да отбележим ръст и да достигнем обороти от близо 20 000 000 лв. за 2020 г. Изключително горди сме, че популяризираме все повече качествата на българското вино по света. В сърцето на нашата дейност се крие устремът към развитието на устойчив и успешен бизнес, който същевременно инвестира в младите кадри в бранша в България и отправя положително послание към тях, да могат да се развиват и да постигат успехите си тук.“, сподели г-н Евгени Харамлийски.
В последната година „Домейн Бойар“ е инвестирала близо 1 300 000 лв. в ново оборудване за производството и логистика. Средния брой литри вино, произведени на ден общо за Сливен и Кортен, са 26 000, което e 550 000 месечно или 6 600 000 бутилки на година.
„Миналата година беше един страхотен показател за това какъв пазарен дял държат определените канали на реализация и по наша преценка ресторантьорският канал например държи между 17 и 20 процента“ – споделиха от компанията.
Репутацията на виното ни зависи от репутацията на страната ни
По думите на г-н Харамлийски няма как рейтингът на страната ни да е ниско долу, а този на виното ни да е високо в небето. Това е така, защото когато хората купуват такива продукти, за тях е много важен произходът им.
Въпреки това „Домейн Бойар“ продължава да продава внушителни количества вино по света и да повишава репутацията на България, поставяйки си все по-амбициозни планове.