Чрез своята фондация и под егидата на Фондация дьо Франс Schneider Electric, лидер в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизация, за втора поредна година подновява ангажимента си към #GivingTuesday. Това световно движение, което насърчава щедростта, ангажираността и солидарността, ще бъде отбелязано по целия свят на 3 декември 2019 г. От 2018 г. фондацията Schneider Electric успешно обединява 40 държави около тази инициатива, която отговаря на ценностите на компанията и дава нови възможности на служителите да проявят социална активност.
„За #GivingTuesday2019, Schneider Electric има за цел да насърчи и използва още повече обществена енергия и ангажираност по целия свят чрез своята фондация. Ангажираността на нашите служители към партньорите ни е един от крайъгълните камъни, върху които е изградена нашата фондация. Всички наши инициативи се оценяват въз основа на индекса на Schneider за въздействието върху устойчивото развитие (Schneider Sustainability Impact), който измерва напредъка, постигнат в изпълнение на конкретните цели, заложени за 2020 г.“, споделя Жил Вермо Дезрош, старши вицепрезидент "Устойчиво развитие" на Schneider Electric и генерален делегат на фондацията Schneider Electric.
Schneider Electric подкрепя всички форми на даряване за #GivingTuesday
За да отговорят по-добре на специфичните нужди на всяка страна, в която присъства Schneider Electric, местните екипи, участващи в инициативата, имат възможност да адаптират своите усилия към реалиите в своите страни. Независимо дали действат сами, с колеги или си партнират с организация с идеална цел, дали са част от глобална, местна или лична инициатива, служителите на Schneider Electric са свободни да се включат, както сметнат за добре.
Миналата година те подкрепиха многобройни каузи по света, давайки кръв, дарявайки храна, играчки, детски и училищни пособия, дрехи и спално бельо, предоставяйки соларни лампи на стотици семейства, които се нуждаят от спешно съдействие, предлагайки финансова подкрепа и дарявайки от времето си в помощ на хора в нужда. След забележително ниво на участие през 2018 г. фондацията има за цел да привлече още повече страни и служители през тази година. Многобройните възможности за участие в #GivingTuesday2019 са изброени във VolunteerIn.
В България, екипът на Schneider Electric в София и Пловдив ще подкрепи #GivingTuesday, като подпомогне ремонта и обновяването на едно от отделенията в инфекциозната болница „Свети Георги“ в града под тепетата. За каузата служителите организират 24-часов благотворителен занаятчийски базар, на който ще предложат и ще закупуват ръчно изработени от тях коледни украси, бижута, интериорни детайли и др. В допълнение компанията ще предостави необходимите за ремонта ключове и контакти.
Schneider Electric България организира и редица самостоятелни благотворителни инициативи, които стават част от силно развитата социална корпоративна отговорност на компанията. През септември, 2019 г. Schneider Electric България реализира мащабната кампанията #ДариЕнергия, в резултат на която компанията подпомага над 2 000 български семейства в енергийна бедност.