Уникален Балкански форум за електронна търговия събра в София повече от 500 гости от над 17 държави

Balkan eCommerce Summit представи нови бизнес хоризонти на гости от Европа и Азия и спомогна за много нови транс-гранични контакти.

Форумът се проведе в рамките на 2 дни, като посетителите имаха възможност да видят презентации за пазарите в Румъния, Гърция, България, Сърбия, Северна Македония, Босна и Херцеговина, Хърватска, Словения и Албания.

В конференцията бяха включени и други ключови теми като вътрешна и външа логистика, маркетинг, съвременни технологични решения за продажби и комуникация, глобални и локални маркетплейс платформи, софтуерни решения за подобряване на бизнеса и още много.

Уникален Балкански форум за електронна търговия събра в София повече от 500 гости от над 17 държави

“Три са основните неща, които впечатлиха хората по време на събитието. На първо място това беше разнообразието от лекции и теми, представени от сцената, от изключителни професионалисти и хора, познаващи добре различните пазари. На второ място бяха многото изложители и възможността за размяна на контакти и създаване на нови партньорства. На трето място беше уникалното настроение, с което бяха заредени всички гости от началото до самия край на събитието.”

Това коментира Никола Илчев, главен организатор на Balkan eCommerce Summit, непосредствено след последната лекция.

Уникален Балкански форум за електронна търговия събра в София повече от 500 гости от над 17 държави
Темите, предизвикали най-голям интерес по време на двата дни на конференцията:

—> “Бъдещето на пазаруването е Live”, представена от Михах Манеску от платформата за live shopping Streams.Live
—> “Успешна трансгранична логистика и достигане на клиенти в цяла Европа” с участието на Светлозар Димитров от euShipments и Христо Радичев от Mediapost Hit Meil

—> Панел “Транс-гранични решения за маркетинг в контекста на електронната търговия, с участнци Георги Кандев от Netpeak България, Збигнев Новитски от Bluerank, Йонут Ментану от WebDigital и Михай Винатору от DWF

—> “Трансформиране не електронната търговия чрез подобряване на доставките”, изнесена от Фелипе Алвеш от Ananas.

Събитието беше придружено и от ефектно парти в края на първия ден, на което гостите успяха да се насладят на светлинно танцово шоу и певчески изпълнения на класически български песни.

Уникален Балкански форум за електронна търговия събра в София повече от 500 гости от над 17 държави
“Изключително полезна и много добре организирана конференция”, “Изключително място, където да откриеш много нови партньори за своя бизнес”
“Конференцията беше на световно ниво”.

Това са само част от коментарите, които гостите оставиха в социалните мрежи след края на събитието, а по интересните моменти можете да намерите в снимки в официалните социални канали на eCommerce Academy:

Facebook: https://facebook.com/ecommerceacademybg

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ecommerceacademybg/

“Очевидно има нужда от подобни събития и ние като водеща организация в сферата на съдържанието за електронна търговия ще се постараем да ги осигурим на бизнеса. Подготовката на следващото издание започва още през този месец, а съвсем скоро ще поместим нова информация в сайат на Balkan eCommerce Summit”.

Допълни Никола Илчев, в отговор на въпрос за бъдещите планове пред него и eCommerce Academy, свързани с този международен форум.

Уникален Балкански форум за електронна търговия събра в София повече от 500 гости от над 17 държави
За Никола Илчев:

Той е една от най-добре познатите личности в сферата на електронната търговия в България. Основател е на eCommerce Academy, в която от 2016 година провежда редица значими за бранша конференции и обучения, създава полезно видео и аудио съдържание, издава бизнес литература, а от 2022 година организира и единствения у нас конкурс за електронни търговци - eCommerce Academy Awards. Никола има значителен принос за развитието на бранша, както и за трансграничната търговия, благодарение на формати като Sell successfully in Romania and Greece и Balkan eCommerce Summit. Силно вярва, че всеки бизнес трябва да се стреми към дигитализация и силно онлайн присъствие.

Вижте още: