LR Health & BeautyКомпанията LR Health & Beauty е с водещи позиции у нас при премиум продуктите за здраве и красота

Немската мултилевъл маркетинг компания LR Health & Beauty събра на летен коктейл представители на бизнеса от български, немски и други международни компании, главни редактори и представители на медии в Гранд хотел София. Изпълнителният директор на компанията г-жа Иванина Донно представи бизнес модела, който е атрактивен както за жени, така и за мъже.

„В България развиваме успешно бизнеса си от 7 години и се гордеем с 5 000 активни сътрудници (б.р. търговски представители). За конвенционалния бизнес това е добро постижение. Потенциалът на мултилевъл маркетинга е много по-голям, затова ние си поставяме много по-високи цели. До този момент постигаме ръст от 18 % спрямо миналата година и продължаваме да повишаваме бизнес резултатите си.  Гордея се, че сме експерти в сферите на Anti-age, хранителните добавки и гелове за пиене с алое вера. Друго, което ни отличава е, че продуктите ни притежават едни от най-авторитетните международни сертификати за качество, включително от институт Fresenius. Отличителното за бизнес модела ни е, че в рамките на нашата система за възнаграждение за сътрудници ние сме в партньорство с автомобилните компании Фолксваген, Мерцедес и Порше. Компанията произвежда 650 продукта в сферата на красотата и здравето с гарантирано немско качество.“, сподели г-жа Донно.

LR Health & Beauty В официалната част на вечерта фокусът беше насочен към бизнес модела на LR Health & Beauty и неговите предимства. Водещата на събитието Никол Станкулова влезе в амплоато си на журналист, като включи в дебат специалните гости: Кузман Илиев, икономическия анализатор, ко-водещ и съавтор на тематичното телевизионно предаване за икономика и финанси "Boom&Bust" по телевизия Bloomberg TV Bulgaria и Теодор Торнев, един от най- успешните сътрудници на LR в България. Теодор Торнев и неговата партньорка в живота и бизнеса –Кремена Панчева са постигнали най-високото ниво на успех в LR за България до момента – Сребърен Лидер на Организация от 2010 година. Те са посветени на развитието на своя бизнес в партньорство с LR и много успешно продължават да градят и поддържат екип от сътрудници.

„Хората, които се занимават с мултилевъл маркетинг, осъзнават, че настъпва нова ера в бизнеса, в която пряката връзка с клиента добива все по-голямо значение. Удовлетворението на клиента зависи както от качеството на продукта, така и от ангажираността на хората, които го предлагат. Това е причината успешните мултилевъл маркетинг компании да инвестират в човешкия потенциал. Благодарение на личната комуникация се създава трайно доверие между клиенти и дистрибутори.“, подчерта Кузман Илиев. По думите на Теодор Торнев това е „един честен, прозрачен бизнес модел. Всеки, който има мечти и цели, може да се реализира. Съществува предразсъдъкът, че поради естеството на продуктите (б.р. козметика и продукти за здраве) в този бизнес са заети главно жени. Реално бизнес моделът на LR разбива този мит и фактите говорят за това: Над 50% от сътрудниците на компанията, както и голяма част от лидерите на високо ниво са мъже. Не малко от партньорите практикуват дейността си като семейно предприемачество“.

Предимствата на модела на LR Health & Beauty имат не само финансово, но и социално измерение – създаване на собствен бизнес, кариерно развитие и признание посредством единствена по рода си концепция за автомобили, обучения и пътувания. LR Health & Beauty България реализира 10% ръст в броя на активните си партньори всяка година и се подрежда на трето място по обем сред останалите представителства на компанията в региона на Централна и Източна Европа.

LR Health & Beauty Мултилевъл маркетинг индустрията е много стабилна и с богата история – моделът датира от преди повече от 120 години. В световен мащаб индустрията генерира обороти от 180 милиарда долара на година. Повече от 80 милиона души се занимават с този вид дейност като основна професия или за допълнителен доход. Нашият пазар все още се развива, а българите стават все по-отворени към подобен бизнес модел. „Едно от най-ценните неща, които LR Health & Beauty предлага на сътрудниците си е прогресивна система на обучение, която изгражда у тях качествата и уменията, нужни за успешното развитие и ръководене на собствен бизнес. Провеждат се периодични, поетапни обучителни семинари, чиято цел е да култивират в сътрудниците ни нужните качества и познания, за да могат те да постигнат следващото, по-високо ниво в кариерното си развитие в LR. Както във всеки един бизнес, развитието е правопропорционално на поставянето на цели и инвестирането на време и усилия.“, споделя г-жа Донно.

LR Health & Beauty със седалище Ален, Германия е пример за развиване на успешен бизнес модел в Европа вече 30 години. През 2015-та е отличена с  наградата Company of the Year в Astra Awards 2015 на Европейската асоциация за директни продажби Seldia. В международен план компанията отбелязва ръст в последните две години, като обемът на продажбите за 2014-та е на 228 милиона евро. Продуктите на компанията притежават едни от най-престижните сертификати за качество – на институт Fresenius, Dermatest и International Aloe Science Council. Ключови фактори за успеха и стабилността на компанията са немското качество и продуктовите иновации, наред с устойчивия бизнес модел и партньорствата с автомобилни марки на международно ниво.

Вижте още:

Събитието откри „Седмицата на еврото“ с фокус влизането на България в еврозоната.Асоциацията на банките в България (АББ) подкрепи Десетата юбилейна...