
Немската мултилевъл маркетинг компания LR Health & Beauty събра на летен коктейл представители на бизнеса от български, немски и други международни компании, главни редактори и представители на медии в Гранд хотел София. Изпълнителният директор на компанията г-жа Иванина Донно представи бизнес модела, който е атрактивен както за жени, така и за мъже.
„В България развиваме успешно бизнеса си от 7 години и се гордеем с 5 000 активни сътрудници (б.р. търговски представители). За конвенционалния бизнес това е добро постижение. Потенциалът на мултилевъл маркетинга е много по-голям, затова ние си поставяме много по-високи цели. До този момент постигаме ръст от 18 % спрямо миналата година и продължаваме да повишаваме бизнес резултатите си. Гордея се, че сме експерти в сферите на Anti-age, хранителните добавки и гелове за пиене с алое вера. Друго, което ни отличава е, че продуктите ни притежават едни от най-авторитетните международни сертификати за качество, включително от институт Fresenius. Отличителното за бизнес модела ни е, че в рамките на нашата система за възнаграждение за сътрудници ние сме в партньорство с автомобилните компании Фолксваген, Мерцедес и Порше. Компанията произвежда 650 продукта в сферата на красотата и здравето с гарантирано немско качество.“, сподели г-жа Донно.

„Хората, които се занимават с мултилевъл маркетинг, осъзнават, че настъпва нова ера в бизнеса, в която пряката връзка с клиента добива все по-голямо значение. Удовлетворението на клиента зависи както от качеството на продукта, така и от ангажираността на хората, които го предлагат. Това е причината успешните мултилевъл маркетинг компании да инвестират в човешкия потенциал. Благодарение на личната комуникация се създава трайно доверие между клиенти и дистрибутори.“, подчерта Кузман Илиев. По думите на Теодор Торнев това е „един честен, прозрачен бизнес модел. Всеки, който има мечти и цели, може да се реализира. Съществува предразсъдъкът, че поради естеството на продуктите (б.р. козметика и продукти за здраве) в този бизнес са заети главно жени. Реално бизнес моделът на LR разбива този мит и фактите говорят за това: Над 50% от сътрудниците на компанията, както и голяма част от лидерите на високо ниво са мъже. Не малко от партньорите практикуват дейността си като семейно предприемачество“.
Предимствата на модела на LR Health & Beauty имат не само финансово, но и социално измерение – създаване на собствен бизнес, кариерно развитие и признание посредством единствена по рода си концепция за автомобили, обучения и пътувания. LR Health & Beauty България реализира 10% ръст в броя на активните си партньори всяка година и се подрежда на трето място по обем сред останалите представителства на компанията в региона на Централна и Източна Европа.

LR Health & Beauty със седалище Ален, Германия е пример за развиване на успешен бизнес модел в Европа вече 30 години. През 2015-та е отличена с наградата Company of the Year в Astra Awards 2015 на Европейската асоциация за директни продажби Seldia. В международен план компанията отбелязва ръст в последните две години, като обемът на продажбите за 2014-та е на 228 милиона евро. Продуктите на компанията притежават едни от най-престижните сертификати за качество – на институт Fresenius, Dermatest и International Aloe Science Council. Ключови фактори за успеха и стабилността на компанията са немското качество и продуктовите иновации, наред с устойчивия бизнес модел и партньорствата с автомобилни марки на международно ниво.