За осми път Българската асоциация на рекламодателите (БАР) раздаде наградите BAAwards

За постижения в маркетинговите комуникации бяха отличени шест компании, шест комуникационни агенции и три студентски отбора.

Снощи на гала церемония в литературен клуб „Перото“, бяха връчени осмите награди “BAAwards’23” на Българската асоциация на рекламодателите (БАР). В надпреварата за най-високи постижения в маркетинговите комуникации (през 2022г. и първата половина на 2023г.) участваха 36 кампании и проекти. Те бяха подадени в трите конкурса на BAAwards’23 от 13 големи компании-рекламодатели, 11 комуникационни агенции и 3 университета.


В конкурса за рекламодатели, награди на БАР взеха:

В категория „нов продукт“:

➢ златна награда получи The Coca-Cola Company и кампания „ОСВЕЖИ СЕ С 300“

➢ сребро взе ЯКОБС ДАУ ЕГБЕРТС и кампания „ВИНАГИ СЛЕДВАЙ ОГЪНЯ В СЕБЕ СИ“

➢ бронзова награда грабна СТАДА за кампания в подкрепа на „НИЗОРАЛ КЕЪР“

В категория „нова услуга“ злато взе Юробанк България и кампания „EVA – ФИНАНСОВ ДИГИТАЛЕН АСИСТЕНТ“

В категория „корпоративна социална отговорност“:

➢ със злато беше отличена Загорка АД за кампания „ВЪРНИ БУТИЛКАТА“

➢ сребърна награда получи Юробанк България с кампания „ВСЕЛЕНА ОТ ВЪЗМОЖНОСТИ“

➢ бронзова награда отиде у ХАУС МАРКЕТ БЪЛГАРИЯ, ИКЕА БЪЛГАРИЯ за кампания „В ЧАС С ПРОБЛЕМИТЕ“

В конкурса за комуникационни агенции награди на БАР получиха:

В категория „нов продукт“:

➢ златна награда получи ББДО Груп Графити ББДО и кампания „ВИНАГИ СЛЕДВАЙ ОГЪНЯ В СЕБЕ СИ“

➢ сребро взе WINTERGREEN TECHNOLOGIES и кампания „WTFANTA“

В категория „нова услуга“ злато грабна NOBLE GRAPHICS за кампания „БИЗНЕС ВЕЛИКАНИ“

В категория „корпоративна социална отговорност“:

➢ със злато беше отличена SAATCHI & SAATCHI за кампания „ВЪРНИ БУТИЛКАТА“

➢ сребърна награда получи RED LION- ПУБЛИСИС ЕАД с кампания „ЗАЕДНО СРЕЩУ РАКА НА ДЕБЕЛОТО ЧЕРВО“

➢ бронзова награда отиде у B+RED с кампания „ДОБРИТЕ ЯЙЦА НЕ ОСТАВАТ“

За осми път Българската асоциация на рекламодателите (БАР) раздаде наградите BAAwards

В студентския конкурс на BAAwards’23 триумфираха три отбора от Нов български университет (НБУ). В категория „нов продукт“, с ментор д-р Даниела Кадийска

➢ студентски екип (Вероника Стоянова, Даниела Балевска, Мелина Хаманова и
Антония Якимова) грабна златна награда за проект „SMART BALL-ЗАЕДНО ЗАВИНАГИ“

➢ студентски екип (Виолета Тенева, Дарина Маркова, Елина Яковчева, Ива Дянкова и Рая Панайотова) беше отличен със сребро за проект „ЗА БЕЗЦЕННИТЕ МОМЕНТИ
ЗАЕДНО“

➢ студентски екип (Виолета Пехливанова, Илияна Николова и Симона Петкова) спечели бронзова награда за проект „HYDRATION BOOSTER FOR A POSITIVE YOU“.

Председателят на УС на БАР и на съдийската група Свилен Стрезов, коментира: „Виждаме високо качество на подадените заявки и силна конкуренция. Средната оценка в конкурсите за рекламодатели и студенти е над 10т./при макс. 15, а в конкурса за комуникационни агенции надвишава 11т./при макс.15“.

Изпълнителният директор на БАР Росен Мисов, смята: „Резултатите ни дават надежда, че пазарът се съживява. Усещаме позитивна енергия и вдъхновение, което много ни радва“.

За осми път Българската асоциация на рекламодателите (БАР) раздаде наградите BAAwards

Вижте още:

Събитието откри „Седмицата на еврото“ с фокус влизането на България в еврозоната.Асоциацията на банките в България (АББ) подкрепи Десетата юбилейна...