Четвъртото издание на „Smart Factory Asks“ разкрива какви са най-търсените услуги за сградно управление

През април 2023 г. Schneider Electric постави началото на поредица от тематични онлайн събития – Smart Factory Asks. Четвъртото издание ще се проведе онлайн на 26 септември (вторник) от 11:00 ч. и ще се излъчва пряко от Innovation Hub-а на Schneider Electric в Умната фабрика на компанията в Пловдив.

Темата на септемврийското събитие на лидера в дигиталната трансформация на енергийното управление и автоматизацията е ,,Какви са най-търсените услуги за сградно управление?". Поканени са всички заинтересовани студенти, преподаватели и бизнес общността, като всеки желаещ да се присъедини може да го направи след предварителна регистрация ТУК.


• Събитието ще се проведе онлайн на 26 септември от 11:00 ч.

• Поредицата е насочена към академичната и бизнес общност

Лектори на предстоящото издание Smart Factory Asks от Schneider Electric България ще бъдат Радослав Кошков, вицепрезидент „Сервизен бизнес“ за Югоизточна Европа и Петър Николов, търговски директор за направлението „Сервизни услуги“ за България, Албания, Северна Македония и Косово. Модератор ще бъде Калина Петкова, директор комуникации в компанията.

Мениджърите на Schneider Electric ще споделят ценен практически опит по следните теми:

• концепцията за услуги на Schneider Electric;

• значението на абонаментните услуги за строителните оператори;

• услугите в контекста на Югоизточна Европа;

• текущото състояние на пазара и добрите практики;

• строителните услуги, приложими в различни сегменти и видове сгради.

С това събитие поредицата ще рамкира най-важните теми от сферата на дигиталната трансформация в индустрията, инфраструктурата и сградите за 2023. От компанията обещават да предложат следващи бизнес формати, излъчвани от Innovation Hub-а в Пловдив.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...