Ръстът в обема свободни площи, отчетен от експертите, до голяма степен се дължи на затваряне обекти на Carrefour
IKEA добавя още един център за поръчки в страната
Свободните търговски площи в София нарастват значително през третото тримесечие на годината. Основната причина за това е продължаващото освобождаване на обекти от Carrefour.
Общият обем на търговските площи запазва нивото си от 760 хил. кв.м към края на разглежданото тримесечие.
В София беше представена визията на ребрандирания City Center Sofia под новото име Park Center. Сред основните промени в търговския център са реновираната фасада и общи части на сградата, както и местоположението на ескалаторите. В търговския център са представени нови търговски марки като Betty Barclay, Scandal, The North Face и др.
Мол „Марково тепе“ в Пловдив отвори врати в края на октомври. Сред марките, които отварят магазини в новия търговски център са Tom Tailor, Guess, Liu Jo, Yves Rocher и др.
Освобождаването на помещения от Carrefour се усети осезаемо на пазара в София, давайки отражение в значително по-висок процент на свободни площи в сравнение с предходното тримесечие – делът нарасна от 13.3% на 18%. Междувременно делът на незаети площи в търговските центрове извън София отбеляза несъществено изменение – от 19.5% на 18.9%.
Делът на свободните площи в София ще се запази на сравнително високо ниво, са очакванията на експертите от MBL|CBRE. В тази посока, интерес ще представлява бъдещото запълване на площите, освободени от Carrefour.
Веригите супермаркети отново са сред най-активните участници на пазара. Billa отвори три нови магазина, затвърждавайки първата позиция по брой опериращи обекти. В същото време Kaufland, който води по обща площ на търговските си помещения, обяви своето намерение да отвори два нови обекта във Варна в рамките на 1 година.
Lidl откри първия си магазин в столичен мол, който отразява новата концепция на веригата по стандарта BREEAM. Компанията разкри своите планове поетапно да обнови всички съществуващи обекти по новия стандарт.
Освен веригите магазини за хранителни стоки, на българския пазар се наблюдава засилващо се скандинавско присъствие – IKEA добави още един център за поръчки в страната – първият в Бургас. Датската компания JYSK увеличи своя пазарен дял с нов, девети магазин във Варна. Средносрочните планове на JYSK са компанията да оперира в 35 обекта у нас.
IKEA добавя още един център за поръчки в страната
Свободните търговски площи в София нарастват значително през третото тримесечие на годината. Основната причина за това е продължаващото освобождаване на обекти от Carrefour.
Общият обем на търговските площи запазва нивото си от 760 хил. кв.м към края на разглежданото тримесечие.
В София беше представена визията на ребрандирания City Center Sofia под новото име Park Center. Сред основните промени в търговския център са реновираната фасада и общи части на сградата, както и местоположението на ескалаторите. В търговския център са представени нови търговски марки като Betty Barclay, Scandal, The North Face и др.
Мол „Марково тепе“ в Пловдив отвори врати в края на октомври. Сред марките, които отварят магазини в новия търговски център са Tom Tailor, Guess, Liu Jo, Yves Rocher и др.
Освобождаването на помещения от Carrefour се усети осезаемо на пазара в София, давайки отражение в значително по-висок процент на свободни площи в сравнение с предходното тримесечие – делът нарасна от 13.3% на 18%. Междувременно делът на незаети площи в търговските центрове извън София отбеляза несъществено изменение – от 19.5% на 18.9%.
Делът на свободните площи в София ще се запази на сравнително високо ниво, са очакванията на експертите от MBL|CBRE. В тази посока, интерес ще представлява бъдещото запълване на площите, освободени от Carrefour.
Веригите супермаркети отново са сред най-активните участници на пазара. Billa отвори три нови магазина, затвърждавайки първата позиция по брой опериращи обекти. В същото време Kaufland, който води по обща площ на търговските си помещения, обяви своето намерение да отвори два нови обекта във Варна в рамките на 1 година.
Lidl откри първия си магазин в столичен мол, който отразява новата концепция на веригата по стандарта BREEAM. Компанията разкри своите планове поетапно да обнови всички съществуващи обекти по новия стандарт.
Освен веригите магазини за хранителни стоки, на българския пазар се наблюдава засилващо се скандинавско присъствие – IKEA добави още един център за поръчки в страната – първият в Бургас. Датската компания JYSK увеличи своя пазарен дял с нов, девети магазин във Варна. Средносрочните планове на JYSK са компанията да оперира в 35 обекта у нас.