Компанията за луксозни имоти Unique Estates представи доклад на международната група Leading Real Estate Companies of the World (Leading RE), част от която е Unique Estates, относно пазара на луксозни имоти в световен мащаб в контекста на пандемията през 2020. Сред акцентите ...
Пазарът на бизнес имоти посреща 2021 година с очакване на първи знаци за възстановяване на глобалната и местните икономики и за постепенно съвземане на пазара на бизнес имоти, обобщават от консултантската компания Cushman & Wakefield Forton. Очакванията ...
От средата на 2021 година, модерната бизнес сграда Park Lane Office Center ще приюти на едно място всички компании на Алианц България Холдинг, съобщават от Парк Лейн Дивелъпмънтс, дружеството, което изгражда ...
LION’S HEAD INVESTMENTS продължава да СЕ ИНТЕРЕСУВА ОТ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА НОВИ ПРИДОБИВАНИЯ В РЕГИОНА НА ЦИЕ COVID кризата завари офисите у нас на конкурентни наемни нива, поддържайки пазара устойчив по време на извънредното ...
Забавянето на пазара на офис площи, в следствие на COVID кризата и промяната в начина на работа, продължава и през третото тримесечие на 2020. Обемът на наетите офиси за периода е с около 60% по-малък спрямо средните стойности за последните 5 години, ...
Пазарът на ваканционни недвижими имоти остана стабилен през лятото на 2020 година. И макар чуждестранните купувачи да бяха възпрепятствани да сключват сделки на родното Черноморие, българските клиенти демонстрираха сериозна активност и ...
Хотелският сектор в София е силно засегнат от пандемията от COVID-19 и мерките за ограничаването ѝ, но мнозинството от мениджърите на хотели в столицата очакват приходите от 2019 г. да бъдат достигнати към втората половина на 2022 г. Това показва ...
Пазарът на индустриални площи отчита устойчива активност от началото на 2020 г., както по отношение на наетите площи, така и на проектите в развитие. До средата на годината общо завършените и наетите складови и логистични площи са 33 658 кв. м. Това ...
Въпреки разхлабването на противоепидемичните мерки и отварянето на шопинг центровете, вътрешното потребление остава на значително ниски нива през второто тримесечие на 2020 г. В отговор на понижените продажби повечето брандове се стремят да ...