1477507„Българският пазар е изключително атрактивен и в момента е в динамичен период на развитие. В банковия и застрахователен бизнес има силна конкуренция, което води до необходимост за усъвършенстване на продуктите и услугите, които се предлагат. Алианц е първата компания на българския пазар, която предложи на клиентите пълен набор от финансови услуги на едно място“ – каза Александър Проценко, председател на Изпълнителния комитет на Алианц БългарияХолдинг, на среща с медиите днес.

На събитието, в което взе участие и Глория Димитрова, главен директор Маркет мениджмънт на Алианц България, се дискутираха важни въпроси за застраховането в България и нуждата да се развие допълнителна култура на доброволно пенсионно осигуряване сред българите. Александър Проценко разказа и за приоритетите на компанията да върви към дигитализация на процесите, за да подобри клиентското преживяване и да утвърди лидерските си позиции в страната. 

Новата мениджърска структура на Алианц България дава началото на един нов етап от развитието на компанията и цели да направи продуктите и услугите още по-разбираеми и достъпни за клиентите. 

Вижте още:

Министерството на иновациите и растежа подпомага бизнеса със 146 млн. леваНа 29-и ноември в София фондация Център за енергийна ефективност „ЕнЕфект“ заедно с общинска...