Премиум банкирането ще се фокусира изцяло върху нуждите и желанията на клиентите чрез индивидуална грижа в управлението на личните финанси, запазване и увеличаване на благосъстоянието и осигуряване на гъвкави решения
ОББ, част от белгийската KBC Груп, стартира линия по премиум банкиране за клиенти, които ценят времето си и искат то да работи за тях, желаят да получат професионален съвет, прозрачност, доверие и дългогодишно бизнес сътрудничество.
Услугата ОББ Премиум банкиране включва личен мениджър връзки с премиум клиенти, който е на разположение денонощно, подпомага клиентите в управлението на финансите им, информира ги за нови продукти и услуги, грижи се да не пропуснат вноска по карта, изтичащ депозит или други важни детайли, свързани с банковите им операции. Личният мениджър предоставя възможност за организиране на срещи на работното място на клиентите в удобно за тях време.
Премиум клиентите на ОББ ще се възползват от конфиденциалност и индивидуално обслужване в специално обособен Премиум център, находящ се в ОББ Милениум Център, бул. Витоша 89Б, ниво -1, където комфортът и конфиденциалността им са гарантирани. За тях е предвиден и премиум пакет от банкови услуги, който обхваща всичко необходимо за ежедневното банкиране и висок клас карта World Debit Mastercard, предлагаща следните услуги: Mastercard Affluent Concierge – съдействие, информация и индивидуални оферти денонощно и навсякъде в страната и чужбина; Мastercard Loungekey – специален достъп до над 1100 летищни бизнес салона по целия свят; Boingo Wi-Fi – високоскоростен интернет достъп на повече от 1 милион локации по света.
Сред многобройните допълнителни предимства на услугата са още професионални консултации от сертифициран инвестиционен консултант за инвестиции във взаимни фондове и спестовно-застрахователни продукти, персонални решения при финансиране, кредитни карти с по-високи лимити и специални условия, съобразени с индивидуалните потребности и желания на клиентите, спестовни сметки и депозити с различна срочност и гъвкави допълнителни възможности, разнообразие от застрахователни решения от ДЗИ – лидер на българския застрахователен пазар, брокерски услуги, ексклузивни покани за интересни събития.
За да стане член на клуб ОББ Премиум банкиране, клиентът трябва да отговаря на някои критерии за наличност по сметките си в ОББ, кредитна експозиция и доходи. Премиум клиентите сключват договор за Премиум пакет, чрез който могат да се възползват от пълна гама ежедневни услуги и всички предимства на картата World Debit Mastercard.
„С ОББ Премиум банкиране ще предоставяме персонализирана услуга, при която основополагащо е доброто познаване на клиента и неговите нужди, за да му бъде предложено адекватно и строго индивидуално финансово решение.“, коментира Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ и кънтри мениджър на КВС Груп в България. „Клиентите на ОББ Премиум банкиране ще получат не просто премиум банкови, застрахователни и инвестиционни услуги, но и ще срещнат специално отношение в обособения за целта център в централата ни в ОББ Милениум център, където ще бъдат обслужени от най-добрите и компетентни лични мениджъри.“, допълни в заключение той.
ОББ, част от белгийската KBC Груп, стартира линия по премиум банкиране за клиенти, които ценят времето си и искат то да работи за тях, желаят да получат професионален съвет, прозрачност, доверие и дългогодишно бизнес сътрудничество.
Услугата ОББ Премиум банкиране включва личен мениджър връзки с премиум клиенти, който е на разположение денонощно, подпомага клиентите в управлението на финансите им, информира ги за нови продукти и услуги, грижи се да не пропуснат вноска по карта, изтичащ депозит или други важни детайли, свързани с банковите им операции. Личният мениджър предоставя възможност за организиране на срещи на работното място на клиентите в удобно за тях време.
Премиум клиентите на ОББ ще се възползват от конфиденциалност и индивидуално обслужване в специално обособен Премиум център, находящ се в ОББ Милениум Център, бул. Витоша 89Б, ниво -1, където комфортът и конфиденциалността им са гарантирани. За тях е предвиден и премиум пакет от банкови услуги, който обхваща всичко необходимо за ежедневното банкиране и висок клас карта World Debit Mastercard, предлагаща следните услуги: Mastercard Affluent Concierge – съдействие, информация и индивидуални оферти денонощно и навсякъде в страната и чужбина; Мastercard Loungekey – специален достъп до над 1100 летищни бизнес салона по целия свят; Boingo Wi-Fi – високоскоростен интернет достъп на повече от 1 милион локации по света.
Сред многобройните допълнителни предимства на услугата са още професионални консултации от сертифициран инвестиционен консултант за инвестиции във взаимни фондове и спестовно-застрахователни продукти, персонални решения при финансиране, кредитни карти с по-високи лимити и специални условия, съобразени с индивидуалните потребности и желания на клиентите, спестовни сметки и депозити с различна срочност и гъвкави допълнителни възможности, разнообразие от застрахователни решения от ДЗИ – лидер на българския застрахователен пазар, брокерски услуги, ексклузивни покани за интересни събития.
За да стане член на клуб ОББ Премиум банкиране, клиентът трябва да отговаря на някои критерии за наличност по сметките си в ОББ, кредитна експозиция и доходи. Премиум клиентите сключват договор за Премиум пакет, чрез който могат да се възползват от пълна гама ежедневни услуги и всички предимства на картата World Debit Mastercard.
„С ОББ Премиум банкиране ще предоставяме персонализирана услуга, при която основополагащо е доброто познаване на клиента и неговите нужди, за да му бъде предложено адекватно и строго индивидуално финансово решение.“, коментира Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ и кънтри мениджър на КВС Груп в България. „Клиентите на ОББ Премиум банкиране ще получат не просто премиум банкови, застрахователни и инвестиционни услуги, но и ще срещнат специално отношение в обособения за целта център в централата ни в ОББ Милениум център, където ще бъдат обслужени от най-добрите и компетентни лични мениджъри.“, допълни в заключение той.