Над 90% от асортимента в магазините на търговската верига се доставя от български фирми
Вече 22 години BILLA България усилено подкрепя местното производство и стимулира развитие на малкия и среден бизнес в страната. В периода 3 март – 13 април, 2022 г., веригата провежда кампанията „Избираме българското“, в която поставя фокус върху продуктите на местните доставчици, с които си партнира дългосрочно. 709 местни фирми доставят продукти за търговската верига, което съставлява над 90% от асортимента ѝ. Артикулите с местен произход обхващат ключови за потребителите хранителни категории – плодове и зеленчуци, месо и месни деликатеси, колбаси, млечни и био продукти.
Търговската верига допълва богатото си портфолио с голямо разнообразие от собствени марки продукти. Брандовете са общо 20 на брой и над 52% от артикулите, които включват, са с роден произход. Два от тях предлагат 100% българско производство – BILLA Градини и „Българска ферма“.
„За поредна година инвестираме в изграждане на устойчива връзка с българските производители и осигуряване на повече възможности за развитието на малкия и среден бизнес в България. Амбициите ни нарастват успоредно с експанзията на компанията и навлизането в малките и средни населени места. Заедно с това, отговорността да предложим по-богато разнообразие, свежест и отлично качество на нашите клиенти и техните семейства става все по-голяма. Щастливи сме, че успешно отговаряме на техните очаквания, скъсявайки дистанцията между продукцията на българските земеделци и рафтовете в магазина,“ каза Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Плодовете и зеленчуците с бранда BILLA Градини са доставени от над 180 градини и оранжерии в страната, доверени партньори на специално разработената програма за намаляване на пестицидите. Компанията осъществява стриктен контрол на целия процес – от засаждането до опаковането, транспорта и съхранението на стоката в магазините. Ежеседмични изследвания в международни лаборатории следят нивата на над 800 вида пестициди, което гарантира, че в рамките на програмата се произвеждат здравословни и чисти продукти, а влиянието върху околната среда е силно ограничено.
„Българска ферма“ обезпечава производство на свежо месо със 100% роден произход. Марката утвърждава висок стандарт на качество, в съчетание с разнообразие от свинско и пилешко свежо месо. Сред останалите месни предложения, над 51% от прясното свинско и над 75% от пилешкото и птиче месо са произведени в България. Същото важи и за над 85% от колбасите и месните деликатеси в портфолиото на веригата. Търговската верига работи и с множество мандри и семейни ферми у нас, които доставят 80% от сирената и кашкавалите, изложени на щандовете с млечни продукти. Процентът стоки родно производство е висок и в останалите собствени брандове на веригата – BILLA Bio (23%), BILLA (29%), BILLA Premium (11%) и CLEVER (52%).
И през настоящата година BILLA ще продължи да утвърждава дългосрочните си взаимоотношения с български производители, ръководена от стремежа да доставя отлично качество на достъпна цена, а клиентите могат да открият актуалните промоционални предложения в седмичния каталог на веригата.
Вече 22 години BILLA България усилено подкрепя местното производство и стимулира развитие на малкия и среден бизнес в страната. В периода 3 март – 13 април, 2022 г., веригата провежда кампанията „Избираме българското“, в която поставя фокус върху продуктите на местните доставчици, с които си партнира дългосрочно. 709 местни фирми доставят продукти за търговската верига, което съставлява над 90% от асортимента ѝ. Артикулите с местен произход обхващат ключови за потребителите хранителни категории – плодове и зеленчуци, месо и месни деликатеси, колбаси, млечни и био продукти.
Търговската верига допълва богатото си портфолио с голямо разнообразие от собствени марки продукти. Брандовете са общо 20 на брой и над 52% от артикулите, които включват, са с роден произход. Два от тях предлагат 100% българско производство – BILLA Градини и „Българска ферма“.
„За поредна година инвестираме в изграждане на устойчива връзка с българските производители и осигуряване на повече възможности за развитието на малкия и среден бизнес в България. Амбициите ни нарастват успоредно с експанзията на компанията и навлизането в малките и средни населени места. Заедно с това, отговорността да предложим по-богато разнообразие, свежест и отлично качество на нашите клиенти и техните семейства става все по-голяма. Щастливи сме, че успешно отговаряме на техните очаквания, скъсявайки дистанцията между продукцията на българските земеделци и рафтовете в магазина,“ каза Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Плодовете и зеленчуците с бранда BILLA Градини са доставени от над 180 градини и оранжерии в страната, доверени партньори на специално разработената програма за намаляване на пестицидите. Компанията осъществява стриктен контрол на целия процес – от засаждането до опаковането, транспорта и съхранението на стоката в магазините. Ежеседмични изследвания в международни лаборатории следят нивата на над 800 вида пестициди, което гарантира, че в рамките на програмата се произвеждат здравословни и чисти продукти, а влиянието върху околната среда е силно ограничено.
„Българска ферма“ обезпечава производство на свежо месо със 100% роден произход. Марката утвърждава висок стандарт на качество, в съчетание с разнообразие от свинско и пилешко свежо месо. Сред останалите месни предложения, над 51% от прясното свинско и над 75% от пилешкото и птиче месо са произведени в България. Същото важи и за над 85% от колбасите и месните деликатеси в портфолиото на веригата. Търговската верига работи и с множество мандри и семейни ферми у нас, които доставят 80% от сирената и кашкавалите, изложени на щандовете с млечни продукти. Процентът стоки родно производство е висок и в останалите собствени брандове на веригата – BILLA Bio (23%), BILLA (29%), BILLA Premium (11%) и CLEVER (52%).
И през настоящата година BILLA ще продължи да утвърждава дългосрочните си взаимоотношения с български производители, ръководена от стремежа да доставя отлично качество на достъпна цена, а клиентите могат да открият актуалните промоционални предложения в седмичния каталог на веригата.