DEVIN разказва историята на всяка капка вода с нов дизайн на етикетите

Модерната визия обединява семейството на водите DEVIN, като същевременно подчертава характеристиките на всяка една

Любимата на милиони българи минерална и изворна вода DEVIN посреща своя 30-и рожден ден с нови етикети и още по-вълнуващи истории, които да разкаже на своите потребители. Като пазарен лидер компанията отдава специално значение на всяка капка, която достига до потребителите. И понеже всяка капка има своята история, новите етикети на DEVIN Минерална, DEVIN Изворна и DEVIN Air разказват историите на тези капки.

„Всяка капка носи своята история. С новия дизайн на етикетите искаме да разкажем тази история на потребителите. По този начин ще им помогнем да разберат основните характеристики на бранда и да научат уникалните истории на различните видове води,“ споделя Славица Аджич, директор маркетинг на „Девин“ ЕАД. „Като лидер на пазара ние ще продължим да бъдем новатори и да разработваме нови продукти и опаковки, за да отговорим на нуждите на потребителите и да развиваме пазара. И не само това. Ние носим своята отговорност към обществото и природата да даваме пример на другите, като свързваме хората и природата и заедно помагаме за едно по-добро бъдеще,“ допълва още тя.

Новият дизайн на етикетите на водите DEVIN е част от цялостното модернизиране на бранда и отговаря на нуждите на потребителите за по-ясно и категорично обяснение на основните характеристики на различните видове вода. Затова, чрез новите етикети, всяка вода DEVIN разказва историята на своята капка.

Синята капка на DEVIN Минерална носи в себе си уникалните качества на дълбочинната термална вода, извлякла минерали от 9 вида скали, характерни за Девинския грабен. А как се случва тази минерализация: процесът е следния: първо, дъждовната и повърхностна вода си проправя път през пукнатините на грабена. С навлизането в по-дълбоките слоеве, температурата на скалите се повишава с около 5-6 градуса на всеки 100 м. С повишаване на температурата, водата освен че се филтрира, успява да акумулира минерали от 9 вида скали, с които влиза в досег, които я минерализират естествено. Изкуството на природата, което ни предлага вода с ниска минерализация, но с висока алкалност от 9.56 pH (почти колкото на т.нар „жива“ вода), съдържание на мета-силициева киселина (силицият е известен още като минералът на красотата) и редица други полезни елементи.

Историята на розовата капка на DEVIN Изворна е особено вълнуваща, защото нейната чистота и деликатна същност са потвърдени от най-безпристрастните оценители – пчелите. На всеки шест месеца проби от полена, събран от пчелите, които DEVIN отглежда в района на извора, са анализирани по 22 показателя за наличие на тежки метали и пестициди в лаборатория на белгийската организация BeeOdiversity. Всички изследвания досега показват пълно отсъствие на пестициди и тежки метали в пчелния полен, което доказва чистотата на DEVIN Изворна.

Правят се и допълнителни проучвания за растителното биоразнообразие и състояние на околната среда, от които става ясно, че около извора в Родопите, има присъствие на повече от 80% диви растителни вида включително жълт кантарион, дъб и бял равнец.

Зелената капка на DEVIN Air събира в едно познатата нискоминерализирана вода DEVIN, известна с уникалната си комбинация от минерали, с фина газировка с естествен произход. Така историята на капката на DEVIN Air събира в едно най-доброто, което природата може да предложи - по-силна газировка и още по-плътен и освежаващ вкус.

Обединени от новата визия на продуктите и от своя естествен произход, синята, розовата и зелената капка на DEVIN ни подканват да се потопим в пътешествието и историите на водите от сърцето на Родопите.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...