Годишната среща на „Декьонинк България“ събра партньори от цялата страна

На събитието бяха представени новите модели от продуктовата гама, предстоящите проекти и целите на компанията

Над 30 бяха фирмите-участнички в годишната среща на „Декьонинк България“, като събитието събра партньори от цялата страна. Гостите се запознаха с новите модели от продуктовата гама на компанията, предстоящите проекти и целите за 2022 г., представени от международния екип на Deceuninck.

Павел Стокласа /Pavel Stoklasa/, търговският директор на Deceuninck за Чехия, Словакия, Унгария и България, обяви промените в ръководството на Deceuninck – Бруно Хамблет /Bruno Humblet/ е новият изпълнителен директор на компанията. Също така той обърна внимание и на най-продаваните продукти от гамата на Deceuninck, а именно профилите за прозорци и врати, които съставляват 89% от продажбите. Със своите изцяло рециклируеми продукти Deceuninck дава своя принос към Зелената сделка на Европа. На срещата беше отчетен ръст на продажбите в размер на 30,5% за периода от 2020 до 2021 г., като в България марката се нарежда в топ 5 на производителите на дограми.

Аспарух Щерев, търговски директор за България и Гърция, представи иновацията в серията дограми Elegant: iCOR – първата универсална платформа за профили, които са съвместими за прозорци и врати. Бяха показани и останалите разнообразни линии в производството – врати с приплъзване, декинги, системи за ролетни щори. Както той самият сподели пред участниците: „Нашето богатство са нашите клиенти. Ние сме готови да ги подкрепим в изграждането на дългосрочно партньорство.“

Катя Дюркан /Katja Durkan/, маркетинг мениджър за Хърватска, Босна и Херцеговина, Словения, България и Румъния, разказа за корпоративната идентичност и отдели специално внимание на мисията на бранда. „Марката Deceuninck се основава на три стълба: иновативни продукти и услуги, усилия за устойчивост и най-важното, силна връзка и взаимно доверие с нашите партньори“, посочи тя в своята презентация.

По време на срещата беше обявен стартът на второто издание на конкурса „Свързани пространства“. В него могат да участват архитекти и архитектурни студиа от цяла България, които са приложили продукти с марката Deceuninck в своите проекти. Авторитетното жури ще обяви победителя в началото на следващата година.

Годишната среща на „Декьонинк България“ събра партньори от цялата страна

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...