Кампания за устойчивостта на кънтри мениджъра на KBC с първо място в PR Приз

Белгийската KBC Груп беше наградена с първо място в категория „Имиджмейкинг“ на конкурса за постижения в сферата на комуникациите “PR Приз”. Наградата е признание за фокусираното представяне на темата за устойчивостта от новия главен изпълнителен директор на ОББ и кънтри мениджър на KBC Груп Питър Рубен в България. Питър Рубен направи дебюта си пред българската аудитория в края на 2021 г. с поредица от участия, интервюта и публикации, посветени на ангажимента на KBC Груп към обществото за противодействие на климатичните промени.

Неговата ясна визия за ролята на финансовата група се отличи с четири аспекта – подпомагане на клиентите в зеления им преход, ангажираност на служителите за опазване на околната среда, информираност на обществото и взаимодействие със заинтересованите групи, и разбира се – политиките и действията на всички компании от Групата за премахване на негативното им въздействие върху околната среда до 2050 г. „Категоричната заявка на ОББ и ДЗИ за нашите политики и действия в полза на климата срещна одобрение и подкрепа от различни публики. Посланието, че има път към едно по-устойчиво и по-добро бъдеще за бизнеса и обществото, ясно резонира при всички заинтересовани страни и ние в KBC сме решени да дадем нашия дял.“, сподели Питър Рубен по повод на отличието.

Кампания за устойчивостта на кънтри мениджъра на KBC с първо място в PR Приз

ОББ и ДЗИ получиха признанието на журито в още две категории на конкурса “PR Приз“ – „Вътрешни комуникации“ и „Специално събитие“. Наградата за „Специално събитие“ отличи поставянето на рекорд на Гинес за най-много хора, чукащи на дърво едновременно, което ДЗИ организира на Петък 13-и август миналата година пред НДК като част от традиционните си смели промоционални кампании за Черен петък 13-и. Същата кампания беше наградена и с 2 златни отличия на IAB MIXX Awards 2022 за „Креативна ефективност“ и „Най-добра кампания за ангажираност“. Така ДЗИ грабна 2 от едва 5-те златни приза, връчени в общо 19 категории на конкурса след много прецизна преценка на взискателното жури. Проектът на ДЗИ по идея и реализация на агенция guts & brains DDB ще бъде и един от трите проекта, представящи България на IAB MIXX Awards Europe тази година.

Кампания за устойчивостта на кънтри мениджъра на KBC с първо място в PR Приз


Вижте още: