От началото на месец септември Карлсберг България има нов Маркетинг директор – Камелия Павлова. Тя ще отговоря за рекламната и маркетинг комуникация на компанията, за стратегическото планиране, управлението на бранд екипите, както и за цялостното представяне на марките от портфолиото на Карлсберг България на пазара.
Камелия има над 15 години опит в сферата на маркетинга с основен фокус върху дигитален маркетинг и бранд мениджмънт, като е заемала различни позиции в All Channels Communication, Molson Coors България и Фикосота.
Камелия се присъединява към екипа на Карлсберг България през 2019 г. на позицията Мениджър Проучвания и иновации, като през годините значително допринася за изграждането на стратегиите зад марките Шуменско, Пиринско, Tuborg и Zatecky. Камелия успешно управлява процеса по въвеждане на иновации и съществено подобрява ефективната работа между отделните функции. Неин принос е и изграждането на дългосрочна иновационна стратегия на компанията.
През 2022 г. тя поема развитието на небиреното портфолио на Карлсберг България с фокус върху водещия сайдер Somersby и лансирането на бирения микс Garage. Нейната широка професионална експертиза, задълбочени знания и амбиция да се развива, са ключовите предпоставки за кариерното й развитие в компанията.
Камелия е бакалавър по Маркетинг от УНСС.
Интересите й са свързани с бизнес и стратегическо планиране, управление на проекти и маркетинг комуникации. В новата си роля, Камелия ще е част от Борда на директорите в Карлсберг България и ще управлява екип от над 10 души.