Kaufland завладява българския пазарKaufland откри десети хипермаркет в град София и 54-ти за страната.

Новият хипермаркет Kaufland в България разполага с просторна търговска площ от над 3 200 кв.м. На територията му са разположени 226 паркоместа, като две от тях са предвидени за майки с деца, а други седем за инвалиди.

С откриването на новия хипермаркет в града, Kaufland България създава над 200 нови работни места.

 Kaufland е една от най-зелените компании в България, многократно награждавана за приноса си в опазването на околната среда.

И този филиал на Kaufland е изграден по изключително съвременна технология – той ще се отоплява изцяло без използването на фосилни горива. Снабден е със специална система, посредством която отделената топлина от хладилните витрини ще се използва за отопление на хипермаркета.

Така, наличната топлина се усвоява изцяло, без да е необходимо използване на други ресурси, а това намалява значително използването на допълнителна отоплителна енергия, редуцира използването на ток и намалява многократно освобождаването на вредни емисии в околната среда.
 
„Разрастването на дейността на Кауфланд в България е признание за усилията на българското правителство да изгради благоприятна бизнес среда и да привлича качествени инвестиции“. Това заяви министърът на икономиката Божидар Лукарски на официалната церемония за откриването на 54-я хипермаркет на групата Кауфланд в България.

Министър Лукарски посочи, че началото на успешната реализация на Kaufland България като една от веригите лидери на българския пазар е поставено с подкрепата на държавата. Първият обект на Kaufland у нас получава сертификат за клас инвестиция по Закона за насърчаване на инвестициите.

Освен сериозните инвестиции на компанията в България, които достигат 1,2 млрд. лв. и я нареждат сред водещите инвеститори „на зелено“, осигурените над 6000 работни места у нас превръщат Кауфланд в един от най-големите работодатели, допълни министър Лукарски. Той подчерта, че освен този принос към българската икономика компанията предоставя още възможност на над 850 български производителя да реализират продукцията си в една от най-големите търговски вериги в страната. „Това създава предпоставки за изграждането и поддържането на конкурентни производства в българските предприятия“, уточни министър Лукарски.

Пред b2b Media, изпълнителният директор на Kaufland за България, Димитър Спасов коментира отварянето на новия обект и бъдещите цели на компанията:

“Планираме нашият 55-ти магазин да бъде отворен в Бургас до края на годината. Към момнета имаме приблезитело 14 процента пазарен дял. Нашата цел винаги е била да подобряваме предлаганата услуга и да привличаме повече клиенти спрямо всяка предходна година. Полагаме големи усилия нашите клиенти да са винаги доволни”.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...