Концентрираме се над това да гаратираме успеха"Мобилните устройства промениха начина, по който потребителите взаимодействат с марките онлайн" Алекс Божинов, акаунт мениджър за Google.

Родом от Санкт Петербург, Алекс допринася с уникалния си хумор и лично отношение към всеки проект. В същото време, той има много здрав разум и е интелигентен човек, който знае всички текущи неща, случващи се във Вселената. Той прекарва част от дните си чудейки се как да се съчетава двете си любови - спорт и технологии. Останалата част от времето си прекарва опитвайки да проектира велики бизнес идеи. С 2 успешни бизнес начинания зад гърба си, Алекс решава да придобие допълнителен опит в Google. Сега, той е станал магьосник на маркетинга.
 
От колко време работите в компанията и какво е усещането да сте част от една от най – гилемите и бързо развиващи се компании и бранш в света?

Започнах да работя в Google преди 1 година. Да работиш за най-ценната компания в света е вълнуващо, но също така и предизвикателно. Вдъхновяващо е да се проучат всичките възможности, които предлага фирмата и да се общува с възможно най-много различни интелигентни хора. Важно е да се помни е че има толкова много пътища за развитие, че е трудно човек да не се претовари преследвайки всеки. Най много ми харесва ми че в Google се цени личният живот и мениджърите ни мотивират да не се задържаме на работните си места след 6. Също така, тук всеки е готов да ти помогне независимо от това дали той самият е затрупан със задачи.

През април ще вземете участие във второто издание на форум - eCommCongress 2016, каква е темата която избрахте за вашата презентация?

По време на презентацията ще говорим за това как да създадем успешна марка в онлайн пространството с помоща на Google. Ще представим тенденциите за онлайн пазаруването и философията на микро моментите. Ще говорим за това как мобилните устройства промениха начина, по който потребителите взаимодействат с марките онлайн и ще се концентрираме над това как да гаратираме успех в днешно време. В втората част на презентацията ще обсъдим структурата See-Think-Do-Care и ще представим няколко внимателно подбрани примера за фирми, които са постигнали успех използвайки тази структура.
 
*b2b Media е медиен партньор на събитието.

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...