Компанията започва полети от България преди 45 години и докладва рекорден брой пасажери от и до България през 2014 г.
Lufthansa започва дейността си в България през 1970 г., с един полет седмично от София до Франкфурт. Към 2015г. се осъществяват 73 полета седмично към различни дестинации.
Авиокомпанията държи пазарен дял от около 18% в България, а Lufthansa Group (която се състои от Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss International Airlines и Brussels Airlines) е най-голямата авиационна група в България с пазарен дял (сред утвърдени превозвачи) около 30%.
Очаква се Lufthansa Group да инвестират 37 млрд. евро до 2025г. за закупуването на 272 самолета, някои от които ще са Boeing 777-9x, които още не са пуснати в употреба. Заедно с това те ще отделят 500 милиона за разработване на иновации за авиационния бранш.
Освен това, Lufthansa разширява позицията си като лидер в иновациите за цифрови услуги, като от 2016 г. предлага широколентов интернет на борда на полети на къси и средни разстояния.
С непрекъснати инвестиции в размер на повече от 3 млрд евро до момента, Lufthansa е на път да се присъедини към единствените шест други петзвездни авиокомпании в света.
Lufthansa обявиха нови развлекателни дестинации, както и нова непрекъсната услуга до западния бряг на Флорида.
Новите очаквани дестинации ще включват Найроби (Кения) в края на месец октомври, Канкун (Мексико), Мале (Малдивите) и Мавриций в началото на декември и Панама Сити (Панама) през март догодина.
Всички самолети на дълги разстояния предлагат най-новата Premium Economy класа, която е с 50% повече пространство за краката, ширина и наклон, обновено кулинарно обслужване. В 76 самолета пътниците могат да се наслаждават на новите кабини за Първа класа.